Translate

vineri, 23 decembrie 2011

Poezioara acidulata cu Crin

In cinstea colindului original al baietilor de la Kamikaze, am compus instant si eu o poezie-hibrid! Sper sa va placa!



Sa nu va speriati de ...inedita asemanare!
:P

                                     


Crinulet, crinutz , dragutz
 Ninge peste tine
 Haide, marsh in casa mea
 Unde-i cald si bine!

 Bou de Anul Nou te fac
 Oh, ce bucurie...
 Cu plapumioara te imbrac
 Si pernute o mie!

Si daca mai stai pe-afara
 O sa ma-nstristeze iara
 Cei ce sunt acum pe jos
 Si horcaie asa melodios!

 "Groh, groh,groh baietii mei
 Eu sunt cel de la... un- doi- trei!
 Mare om politic  'nalt
 Un Playboy adevarat!"

   Dar sireacul tinerel
   Oare va ajunge si el?
  Papagal de stat pe jiltz
   Ca se-ncheie el la...slitz!

                        Zadkielix alias D.M

:)))

 

Un comentariu: