Translate

miercuri, 23 septembrie 2009

CEVA DEOSEBIT de prin Septembrie

Sunt pe punctul de a trăi o variată şi nouă experienţă extraordinară...
Poate că nu o să mai răsolesc anumite amintiri sau să provoc anumite situaţii pe care nu mi le doresc! Nu o să mai fiu atat de acid, de virulent, dar promit că nu o să stau retras! Ca nu cumva să fiu considerat o ...marionetă ce ar mai fi doar dirijată....
Presupun că nu v-am indispus dar nici nu am proferat vreo blasfemie, sau un fals...DAR NU VOI CEDA! Cu riscul de a fi numit un ipocrit sau altcumva, datorate tinereţii mele sau lipsei mele de experienţă! Nu de alta, subiectiv cum sunt nu pot spune decat ca acest tumult de ani şi trecerea lor, curgerea lor pentru că nu a avut de trăit acele timpuri cu..."adevărurile" sale...
Ca o mică paranteză, numai în trecut sau - poate mai rău - în viitor, se va spune despre mine că ar fi ceva sau altfel....Ca doar nu sunt decat un om, un simplu om ce am o anumita misiune!
Pana aici nimic rau! BA, DIMPOTRIVA, e chiar ca si intelepciunea proverbului "TOATE BUNE SI FRUMOASE!"
Aceste zile frumoase de septembrie,pline de speranţă,căldură şi optimism aş dori să nu se termine! E o utopie! Încă de când unii au puterea de a imagina totul, vor afla amănunte referitoare la Univers! Şi nu sunt eu cel ce am primit informaţiile cuprinse sau delimitate sau le-am perceput in totalitate!
Hmmm!
Sună de- a dreptul boombastic, dar credeţi-mă!Nimic NU E IMPOSIBIL!
Am vazut, ca o informatie , asemenea unui indemn " Impossible is nothing!"...sloganul unei campanii a unei viitoare intreceri sportive, ca pana si cei ce cred cu tarie reusesc!
Insa, in aceasta tara cand cineva se re4fera la REALITATE, parca se schimba datele problemei!
Sa nu va imaginati ca as fi orb sau nu m-ar interesa de ceea ce se mai petrece in jurul meu!
Daca, invatamantul si educatia pentru u nii nu mai reprezinta NIMIC, sau pentru unii doar obiectivul este de a avea, de a poseda sau a domni, eu o sa iau ceva atitudine! Adica, o sa ma dezic de acea tabara ce se considera "elitista" ce prezinta solutiii sau chiar indeamna sa fie "unica" solutie, cea de care ei o impun sau mai rau o si legifereaza!
Nu conteaza acum acest aspect! M-am cam scarbit de anomaliile ce inca exista si pe unii ii avantajeaza...De foarte mult timp unii doar profita! Insa , acum, ca sa nu va ametesc sau sa va indispun, mai bine lansez o alta idee, ceva mai altfel!
Nu cumva , dumneavoastra v-ati cam plictisit de unele automatisme si unele chestii rutinante ce va AGLOMEREAZA ACEASTA EXISTENTA? NU CUMVA VA CAM TERORIZEAZA, SA NU VA ZIC CA V-AR AGASA unele chestiuni?
Acum, nu incerc deloc sa promovez eu altceva! Sau, mai rau sa-mi fac publicitate...Nicidecum! Eu constat anumite chestiuni!
Ca tot a venit vorba de ..rutina! Ce vi se pare? Solutia sau solutiile ideale ar consta in legiferarea substantelor mai mult sau mai purtin ...halucinogene...
Ca doar nu asta are sa ne...lipseasca!Si nu asta ne apropie de fericire!
Parerea mea....

Sunt convins!
Sau ar fi cazul!
Uite ca ştiu ... Aşa ceva e posibil?
Credeţi, probabil, (sau aţi fost învăţaţi să credeţi) că aşa ce­va nu este posibil. Putem să ne creăm un viitor!
Desigur, fara factori perturbatori!

Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Lasa-le ma p-astea, ca lumea vrea distractie! Pe bune, ce e aia ca nu merge! Mai aveai un pic si scriai si ca Dumnezeu n-apare pe la stiri!
    Un sfat?
    Scrie si tu ceva mai vesel,asa de vara, ca vrea lumea sa rada! Ce esti asa de serios? Nu merge astea triste, ca n-are lumea nevoie de tristete, frate !
    Parerea mea!
    Omu tre’ sa bea si el un pic de alcool sa se mai relaxeze, sa uite de probleme !Si observ ca tu doar le mistifici, ca sa nu spun ca le agravezi...
    M-ai inteles Zadkielix?

    RăspundețiȘtergere