Translate

luni, 30 martie 2015

Il Dottore- poezie pamflet

Il Dottore- poezie pamflet


Am fost doar prim procuror, albanez plagiator,
Am promis o guvernare, taxe mici pentru "bobor".
V-am dat chiar rauri de miere , laptele a fost suvoi
Tot aveti ceva cu mine, hotomani si voi lingai!




 Yo, "Pinocchio-dottore" cel mai mare mincinos,
In cel "mai cinstit guvern", va voi arunca si-un os.
Sa il roadeti tot mai bine, sa-l lingeti pe saturate,
Ca va dam si-un sut in spate, c-un bon fiscal, in rate!


“Sovolani” ne ziceti noua, mai nemernici si smintiti?
 Sunteti toti-o adunatura de putori si nesimtiti....
Numai eu cu-al meu Guvern ma tot chinui si strofoc,
 De-am ajuns sa bat recorduri ,din talent asa…pe loc! 

Iar la anul care vine, veti vedea, bravi pensionari,
Revolutionari cu acte, asistati si bugetari,
Cum va creste bunastarea, va voi da banuti la toti,
Doar lasti-ne, prostime, si voi, hoti si mafioti !


Nota Bene

Aceasta creatie este un pamflet! Orice fel de trimitere si asemanare cu personajele mentionate este pur (si simplu) intamplatoare!
In caz ca va veti simti ultragiati sau adulati va rogdin suflet sa va prezentati  la cel mai apropiat control psihiatru autorizat!
Pentru alte interpelari si comentarii va rog sa nu ezitati sa luati , dupa caz anumite calmante!


Al Dvs, mereu pe faza, cu idei si spirit ironic,

 Zadkielix alias Prof. Dr. D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu