Translate

duminică, 10 martie 2013

O scrisoare virtuală de dragoste

             

                                                   Dragă suflete,

        Pentru început mă bucur că am această posibilitate și șansă de a mă exprima!Este cumva o proiecție a unei viitoare iubiri, bazate pe exercițiul imaginației mele.Să nu te dezamăgesc sau să te depărtez dacă vei fi nemulțumită de stilul acestei scrisori.
Mai precis, îmi doresc să te cunosc deoarece aștept de ceva vreme acest moment...
 De aceea,nu vreau să-ți proiectezi în forul tău interior false impresii sau tradus în cuvinte simple, cam câte nopți albe am făcut, la gândul că vei exista cândva cu adevărat!Știu că ți se va părea straniu, dar cunosc de asemenea că orice cuvânt scris posedă acea forță de a exprima gândul și de a ilustra starea psihică și emoțională ce se creează.
Orice relație sau un viitor început de relație trebuie să conțină acea scânteie, acea chimie total necesară oricărei ființe umane.O să-ți explic și de ce anume, fără să intru în detalii.Energiile se atrag și din acest considerent îți voi spune și scrie din perspectiva unui îndrăgostit, atât de persoana ta cât mai ales de mediul acesta minunat pe care Providența ni l-a hărăzit a-l avea...
Da, poate de aceea știu cu adevărat că exiști pentru mine, pentru acel moment în care te vei revela.Însă te rog, iubită ființă să binevoiești să accepți această declarație de dragoste, chiar dacă nu respectă absolut niciun tipar.
Și de ce nu ai avea deschidere față de un necunoscut ca mine ce se chinuie să se facă înțeles și respectat de tine,cea care ești poate singura sursă de fericire,cu certitudine a-mi fi mie destinată.
Și iartă-mi dorința de a mă accepta exact așa cum sunt, cu mențiunea că aș fi o altă fire dacă m-ai observa stând mai aproape de universul meu.
Să nu ai nicio secundă impresia că aș fi atât de disperat în a-ți înmâna mii de flori, de trandafiri cu scopul declarat de a te convinge ce fel de om aș fi!
Iar numai pentru tine, draga mea va trebui să existe pic de originalitate pe lumea aceasta, chiar daca cei care  scriu asemenea lucruri mai lipsite de sentimente s-ar  considera originali. 
De aceea nu iti voi spune ca acea legătură ce o pot defini ca fiind "a noastră" ar avea ceva, vreo semnificație ascunsă cu luna, stelele, marea, cerul sau alte corpuri cerești. Eu stiu doar ca exiști acolo și simplul fapt că încep să te iubesc este doar o garanție a viitoarei povești în care amândoi vom fi protagoniști.
 Îmi doresc să fiu special, de aceea nu-ți voi cita din cărți, povești meșteșugit lucrate, experimentate de alți muritori.
De aceea primește cu inima deschisă absolut toate cuvintele, toate gândurile care mă animă și aș dori să fie cumva gravate pe tablia sufletului meu asemeni unui tatuaj, unei mărci de identificare.Mai mult ca sigur că eu nu fac altceva decat să le transcriu sub o forma materiala, pentru ca tu, cea adevarată și unică, să le poți aprecia la adevărata valoare... conținutul.

  Închei aici nu înainte de a-ți promite ceva...Mai bine zis, de a scrie , de a motiva ceva la care țin foarte mult.Mi-as dori sa stiu ce gândești  despre mine, să-mi dau seama cum ești tu de fapt, pentru ca să mă comport altfel.Iar acea  fărâmă din dragostea ce o tot invoc să se pogoare ca o binecuvîntată mână și să consființească faptul că mă cunoști și mă vei accepta.

Pe final,fără a lăcrima sau suspina,mă  voi gândi la tine și la acea clipă binecuvântată,
                                                                    Daniel




p.s
Această scrisoare virtuală de dragoste a fost redactată  pentru Spring SuperBlog 2013.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu