Translate

joi, 25 aprilie 2013

Un eveniment remarcabil petrecut în 24 Aprilie 2013

Un eveniment remarcabiL petrecut în 24 Aprilie 2013


 Să nu credeți că aș exagera cu ceva! Dimpotrivă, asemeni unui cronicar( ehe...ce vremuri erau cândva cînd scriam despre absolut oricine si orice). De aceea, am să expun la cald impresiile mele despre această zi!Menționez faptul că de foarte mult timp nu am mai asistat la niște evenimente de acest gen, de acest calibru!O spun în cunoștință de cauză deoarece am fost prezent activ! Dar s-o luăm cronologic... Nu de alta dar nu vreau să vă induc atenția spre altceva!După ziua de predat intens despre tainele viorii am avut plăcerea și onoarea de a asista la un eveniment cu adevărat remarcabil!

Mai mult decît atât vreau să-i mulțumesc acestui minunat prieten și iscusit om (blogger, comentator etc) pentru invitația la conferință!Da, deoarece acest om ARE CALITATE , ARE SCÂNTEIE și totodată are CHEMARE!Iar acum, să detaliez....


Conferința referitoare la dezvoltarea turismului cu titlu dublu (initiativa sau colaps) mi s-a parut un exemplu de înalt profesionalism.Charisma invitaților și mai ales INTERACTIVITATEA domnului Anastasiu m-au cucerit!Astfel că timpul petrecut a fost agreabil, de folos.Ba , mai mult am plecat cu niște cunoștințe reactualizate. Discursul s-a legat inevitabil de societate iar exemplele vii in care notiunile simple (determinare, atitudine, respect, calitate umana) au fost scoase in evidenta de cei doi invitati-dl Dragos Anastasiu si doamna Corina Martin.Cat priveste spectacolul de la Sala Sergiu Celibidache e cu totul o alta poveste!Infratirea cu Liceul de Arte din Ankara va reprezenta un plus necesar, in actuala conjunctra economica, culturala etcFaptul ca am demonnstrat ca scoala românească scoate valori, că avem potențial (vorbesc din dubla calitate de interpret cât și de profesor de vioară de mai bine de 4 ani de zile) mă face să mă simt mândru și demn!Într-adevăr se pot realiza lucruri durabile atunci când există interes și vocație! Iar când aceasta este receptată și de către un necunoscător (să nu spun afon în turism) ca fiind ceva WOW înseamnă că EVENIMENTUL ȘI-A ATINS SCOPUL!Felicitări tuturor și în special omului ceși-a dorit și a organizat asemenea lucru! La cât mai multe evenimente de acest calibru, Monsenieur Răzbunarea Căpșunarului!


Mai multe amănunte le puteți găsi AICI!


 Și, ca să vă fac o imagine de ansamblu am să închei într-o notă mai filosofică totul...

Vă rog să ascultați cu atenșie și cu inima deschisă acest clip....

Iar , pe final aș mai vrea să citiți următoarele....


CONCLUZIE

Viața este o etapă din existența sufletului... Cel puțin așa cred eu...Bineînțeles, Creatorul ne trimite pe fiecare aici și fie că vrem (sau nu) -avem o misiune.De aceea condider că viața aceasta (peregrinare, călătorie etc) este o experienta in materie...în care trebuie să ne apropiem, prin ceea ce facem de perfecțiune, de Dumnezeu!Să mă iertați pentru cuvintele și viziunea mea ceva mai abstractă, mai filosofică dar SUNT FERM CONVINS că FIECARE dintre noi este capabil de a face lucruri minunate!


                                                                       Zadkielix alias Prof Dr. Mihai Daniel


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu