Translate

miercuri, 6 noiembrie 2013

Un umil răspuns la scrisoarea „ex-cetățenilor” către Daniel Barbu și PNL

Pentru cine nu cunoaște despre ce fel de  document e vorba puteți și chiar vă recomand să accesați acel link!
Impropriu spus a fi un document cu o valoare inestimabilă, această scrisoare exprimă tocmai un punct de vedere just, vertical a celor ce se intitulează  „ex-cetățenil” și e adresat către fostul ministru Daniel Barbu și PNL

Cu speranța că nu voi exagera cu gratulările, îmi voi expune și eu un punct de vedere, fără a menaja nici funcția fostului mre ministru al Culturii și nici a mă înjosi!


Cu totții sunteți (bănuiesc) de acord că acest domn a fost unul dintre cei mai insipizi miniștrii pe care i-ați pututu afla din 1989 încoace!De aceea, fără a uza de bunul gust sau de o anume stare de spirit aș dori doar să vă aduceți aminte de anumite lucruri ce se întâmplă, pe fașă în statul denumit România...
Exploatarea resurselor, cianurarea probabilă, cutremurele de la Izvorani,aroganța șefilor, măsluirea și ascunderea documentelor cu caracter public sunt tot atâtea motive ce -mi vin în minte!
 Dar, poate că o să vă revoltați sau o să ridicați din sprâncene atunci când (poate pe bună dreptate) o să vă-ntrebați de ce mă revolt sau de ce voi folosi unele cuvinte mai explicite, mai dure la adresa acestor (sau acestui domn) enormități!
Acest politruc cu adevărat ieftin e de fapt un parvenit ce a acces pe scara ierarhică, prin sistemul pile, cunoștințe și relații! Mai bine zis tot cu uneltele vechii orânduiri! În fine, trecînd mai departe această dovadă de aroganță extremă din partea acestui nene mă cam duce cu gândul la POZIȚIA SA , RESPECTUL FAȚĂ DE SEMENI ȘI MAI MULT DECÂT ATÎT verticalitatea sa....Atacurile la persoană îndreptate cu predilecție, aproape violentă asupra acelor oameni ce au ieșit (NU DE BUCURIE) în stradă cerând oprirea jafului sitematizat din această țară MI SE PAR CELE MAI ABJECTE LUCRURI DE DUP= 1989 ăncoace, realizate de..."un om rafinat, rasat!" Să-mi fie cu iertare dacă am scris mai mult decât se cuvenea, dar și eu fac parte din acei hipsteri ce au ieșit și au militat împotriva poluăriim mediului, împotriva manevrelor de secătuire a resurselor subsolului ți automat împotiva acestor entități cu energii joase! Închei cu speranța-n suflet ca aceste unelte diabolice să sfârșească cât mai grabnic, iar Dumnezeu, prin Atotputernicia Sa să le ia puterea, banii, influența (că mințile sunt deja luate de Adversar) Așa să ne-ajute Bunul și Adevăratul Dumnezeu!



            Zadkielix alias Prof. Dr Daniel Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu