Translate

marți, 14 decembrie 2010

Remembrances


  Amintiri….amintiri…
In dimineata aceasta de 14 Decembrie chiar am avut gânduri marete. Am vrut să scriu despre subiecte filosofice, ideologii, politică şi alte chestii elevate, dar mi-am pierdut pe parcurs entuziasmul şi puterea de concentrare.
  Asta deoarece de dimineaţă parca si geamurile, lampa din tavan şi muzica der buna calitate m-a predispus  la niste amintiri cu ceva despre multe chestii amestecate...La acestea se mai adaugă şi frigul din cameră, pentru că nu m-a lăsat inima să dau drumul la căldură, în aceste vremuri de austeritate forţată impusă de Traian Băsescu. 
:))
  Acum sa nu credeti ca o sa cromatizez, politizand sarcastic discursul!
 Nicidecum...Mai degraba e ceva venit dintr-un trecut recent, asemrni unei fantasme...
  Nu o sa cedez gandurilor de a le da curs, de a le da satisfactie,,,Dar parca si acel sentiment, acea stare de spirit denumita generic «  dragoste »  e parca lasata mult in urma si rastalmacita, interpretata !
  Si, ca sa glumesc nu8 e vorba de o noua « reprezentatie » in forta indreptata, cu tinta precisa pentru cei ce ne conduc (sau isi bat joc), nici de cei ce ma inconjoara  si ma apreciaza, ma stimuleaza ci...doar de acei sau acele ce nu le stiu... Pare straniu....timp de cateva ore, starea de incertitudine dublata de anumite rememorari nu mi-a dat pace !  Si asemenra aerului inhalat de plămâni, starea mea psihica s-a imbunatatit, fara sa vreau, atunci cand am descoperit ca acel « cineva » e acolo si ma observa !
 Din tot acest balamuc ce, din fericire nu mai continuă şi în prezent, lucrul ce ma face să vibrez până şi pe scaunul pe care stau e acela ca aceasta luna e una dintre cele mai pline de surprize, amintiri si totodata oameni deosebiti ce si serbeaza anii !
  
Totuşi voi aminti despre un subiect, cald încă, pe care nu vreau să îl ratez. După cum cred că ştiţi ...nimic nu se compara cu o rememorare !
 De aceea am dorit sa ma eliberez prin scris de aceasta ispitire !
Cu această ocazie,  cu siguranta se vor gasi nişte peroane ce s-au gândit (sau au gândit alţii şi ei au executat) să facă comentarii cu scopul de a studia măsura în care eu am fost sau... voi fi (fost) ! În general ceea ce se ofera azi în societate drept ştiinţă este de fapt pseudo-ştiinţă... Iar ceea ce e considerat un fel de mitologie modernă, făcută pe bani şi la comandă de aşa-zişii savanţi e doar iluzia ce intretine speranta sau amageste cateva ore subiecti ca de alde mine...

De cealaltă parte, sper ca nu v-am plictisit si, chiar daca v-ati  arătat încântaţi de această experienta (candva), v-as dori sa nu va declarati multumiti că nu ati simţit nicio diferenţă faţă de situaţia în care cineva sau ceva a reprezentat sau reprezinta pt dvs...ceva !
                         Remembrances    
                                                    Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

    RăspundețiȘtergere