Translate

luni, 28 februarie 2011

Concurs Kamikaze de încurajare a lecturii la om

Concurs Kamikaze de încurajare a lecturii la om 28 februarie

Intrebare:Ce crezi că ai fost într-o viață anterioară (altceva decît constructor de temple budiste undeva prin Nepal)?

Raspunsul meu:Intr-una dintre vietile mele anterioare, mai mult ca sigur am fost departe de absolut toate "cercurile inalte".Sa fie clar faptul ca nu prea eram smerit si supus si chiar incitam si incercam sa trezesc constiintele amortite ale multimii cu intentiile si umorul meu caustic, reinventat de Kamikaze sa disipeze toate reminiscentele Sistemului. Avand aceasta nobila misiune, am supus aceasta tagma de "rasati" sa-si revizuiasca punctul de vedere asupra propriei mele persoane, indiferent de ce "culoare" politica ar fi posedat "baietii" (cu carnet la purtator sau fara) sau cu alte "obiceiuri" de-a dreptul "ospitaliere"!

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu