Bun regasit doamnelor, domnisoarelor si Dvs, nu in ultimul rand-domnilor.
Dupa ce am remarcat fraptul ca aceasta tara este condusa de niste oameni fara de inima (ca sa nu spun mai mult), cineva mi-a povestit (din lipsa de subiecte si nicidecum de ocupatie) cum anume se poate porni si remedia o locomotiva, numai cu ajutorul unor crengi.
Nu va speriati si va rog respectuos sa nu chicotiti, inainte de a cunoaste REALITATEA! Fie ea si...dseformata!
IN ROMANIA ANULUI DE GRATIE 2O11 exista povesti mai mult decat adevarate. Una dintre acestea am avut sansa de a-mi fi rerlatata de un bun amic, fin cunoscator al fenomenului, pe care-pe aceasta cale ii multumesc!
Acest lucru nu reprezinta o fabulatie ci REALITATEA CONCRETA a unei deplasari a ministressei Transporturilor intr-un periplu "de neuitat" via CFR.Bineinteles, fara niciun dram de ironie, prima reactie a mea a fost aceea de a promite de a scrie ceva pe subiectul acesta "incins".
Numai ca am intampinat o insesizabilasi nedisimulata impotrivire a cenzurii. E lucru foarte bine impamantenit , mai ales acum in post-democratie ca, oricine sa -si poata exprima opinia.
Insa, presa ( MA REFER strict la tabara "trup si suflet" admirator al pedelismului oranj) nu mi-a furnizat tabloul complet.
De aceea, demn de mentionat ramane aspectul ce se leaga de remedierea problemelor tehnice a uimitoarei Sagete Albastre ce (si-a permis a da gres, tocmai cand Ministressa Transporturilor Anca Boagiu calatorea...) "din vina ziaristilor, deoarece a fost actionat un BUTON(!!!) din interior " s-a dat peste cap!Si explicatia a fost lansata pe tonul lătrător-agresiv-compulsiv pe care i-l cunoaștem, dand vina pe presă pentru accident. Unul dintre jurnaliștii care erau cu ea în locomotivă, spune ea, a apăsat pe „un buton“. De-aici toată nenorocirea.
Explicatia a oferit-o ad-hoc chiar madam Boagiu...
ACEST LUCRU M-A DETERMINAT SA iau si eu o anume atitudine-aceea de a scrie , fiind SINGURA FORMA DECENTA de a da replica acestui "Einstein redivivus" al Transportatorilor.
Ce poate fi mai haios decat o asemenea experienta, traita si argumentata "solid", prin motive deontologico-stiintifice, insusi de un pion al Sistemului?Va rog chiar sa refelectati la aceasta intrebare, pret de cateva secunde...
Daca nu veti gasi vreun posibil raspuns, atunci va invit la o incercare cat de cat mai aproape de etrhos-ul celor ce ne-ar asigura bunul mers al mijloacelor de locomotie!
Am totoala impresie ca numai week-end-ul a facut posibil ca doamna ministru Boagiu, in bunatatea sa nemarginita, sa ofere invitatii ziariștilor, in a-i fi alaturi la o plimbare cu trenul pînă la munte.Poate ca numai "un voyage de plaisir" nu prea a fost...
Acum, imaginati-va si Dvs... Viteză, adrenalină, accelerație, vorbe laudative la adresa performantelor etc
- Sa nu credeti ca a lispsit "corul laudatorilor" deoarece numai in asemenea hal se explica investițiile făcute în siguranța transportului feroviar.
Insa, ceva s-a intamplat SUBIT. locomotiva s-a stricat. În acel moment, angajații CFR ce o însoțeau pe Anca Boagiu au intrat în trepidații.
"De emoție...," așa spune șeful CFR Călători,
Oare ce anume s-a produs? Imediat, instant, oameni zelosi, cu grija zilei de maine adand inradacinata au început să rupă crengi din copaci, cu care s-au băgat sub locomotivă ca s-o repare. Îi rog pe cei care n-au văzut video-ul să-și imagineze trei burtoși în cămăși albastre – angajați emoționați ai CFR – care sar din locomotivă și încep să rupă crengi dintr-un copac de pe margine!!!
INCREDIBIL! Se demonstreaza astfel inca ceva..." Codrul e frate cu romanul" as spune...Mai mult decat atat, unul dintre ei se bagă sub locomotivă cu o creangă. De ce credeți că a făcut asta? Ca să repare locomotiva. nU DE ALTA....DEJA faptul e legenda de pe-acum!Madam Boagiu a plimbat jurnalistii cu un automotor fara frane, reparat cu o creanga, sarma si scotch!
:))
Rezultatul? Chiar DE exista carcotasi sau pare de domeniul SF, DOMNUL IN CAUZA A AVUT ONOAREA DE A o repara.
Iar finalul e apoteotic...
A mers mai departe! Totul...
Insa...Toate reparatiile de ultima ora au fost facute sub ochii ministrului, care nici nu stia ca automotorul depasise cu 300.000 de kilometri termenul obligatoriu de revizie, potrivit unor surse.
Desi oamenii ministrului au ascuns adevaratul motiv al defectiunii, asa cum au fost instruiti, sambata, jurnalistii au aflat ca au mers o buna bucata de drum cu un tren care nu avea frane. Astfel, viata tuturor calatorilor a fost pusa in pericol.
Mai aveti ceva de adaugat???
Poate doar asta...Acum am putea crea un nou post: omul cu batu'. Cand e cineva mai energic care apasa prea tare pe buton, cel cu batu'se opune cu o forta egala si de sens contrar pentru a anula efectul.Iar cel ce salveaza situatia sa fie decorat! obligatoriu!
:)))
Zadkielix alias D.M
Siguranta...acesta ar fi cuvantul!
RăspundețiȘtergerePostarea aceasta as dori-o sa fie promovata, din acel deziderat ce se leaga de toate armatele de sustinatori portocalii ce se asemeana cu unele deviatii (sa nu zic mai dur) de tembeli ce populeaza si agaseaza , atat in realitate cat si in spatiul virtual! De aceeea, din prpriul meu punct de vedere e greu sa fiu drogat cu zahar rafinat, cu vorbe mari etc Poate ca a sosit clipa in care, noi romanii ar cam trebui sa intelegem ca o data ce nu mai suntem total " dependenti de zahar rafinat" , vom capata puteri morale , fizice , psihice si intelectuale foarte mari...
Poate ca numai asa...dusmanii nu vor mai avea sansa nici cu abureli , dresaj sau hipnoza! De aceea, oameni buni sa avem credinta si sa trecem si la incercari! Sa ne departam de starea de sevraj iar rezultatul va fi exceptional! UN SINCER SI EUFORIC SUCCES !!!