Translate

duminică, 28 august 2011

Amintiri de peste ani din GDS

Avem timp pentru toate
Nu e timp doar pentru putina tandrete
Cand sa facem si asta murim [...]
Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasc
Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita
Restul ... depinde de ceilalti[...]
Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta
Iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata[...]
Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata
Ci PE CINE ai[...]
Am invatat ca sunt oameni care te iubesc
Dar nu stiu s-o arate[...]
Am invatat ca daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu
Nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul[...]
Am invatat sa iubesc
Ca sa pot sa fiu iubit". (Ocravian Paler - Avem timp)




Viaţa mea, ca a oricaruia e un periplu deosebit! Totul e o perpetua inlantuire de evenimente! Unele se succed, altele au forta de a se repeta! Nimic mai adevarat! Parca ceva sau cineva se ridicase cu câţiva centimetri deasupra pământului, deoarece, de cate ori retraiesc "noptile albe" de la GDS, PARCA plutesc, deja.
Si n-am terminat! Mai urmează!
 Totul prinde forma, totul se dilata!
Prieteniile nu se uita, se cultiva! Atat cele vechi cat si cele noi!
 Iar acest spatiu-fosta vila de protocol a domnitorului Al. I Cuza e cu adevarat un loc cu totul aparte!
 In care, ma simt reconfortant si spun ca ma odihnesc pe divane, pe canapele ce ies din acest timp si ma proiecteaza in alt trecut (sau posibil viitor) pe care, cu multumire catre Creator sunt inca vrednic a-l vizita , a-i patrunde tainele!
 ...

                                              Zadkielix alias D.M


5 comentarii:

  1. Conteaza oamenii din viata noastra, insa, doar cei care merita cu adevarat, vor ramane mereu cu noi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam putin text ...dar acceptam si atata

    Gaby @ Gds

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti un visator :|


    ps: mergea mai bine o manea in loc de Bach...daca vorbesti despre amintiri din GDS :))

    byvip.net

    RăspundețiȘtergere
  4. pai ce sa zic ... frumoase vorbe :) .. dar cred ca salam le zicea mai bine intr`un cantec :)) SOLOOO ..

    bf@here

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum ziceam meritam si noi mai multe cuvinte .. eu cred ca 4 ani sau cati sunt nu merg povestiti in 4 cuvinte ..
    Gaby @ GDS

    RăspundețiȘtergere