Translate

luni, 12 septembrie 2011

Un An Nou scolar 2011-2012!

 Va incepe pentru foarte multi un an nou 2011-2012,din punct de vedere scolar!
 Permiteti-mi sa urez tuturor un an MAI BUN fata de acesta, extrem de turbulent,marcat de nenumarate factiuni, fictiuni etc
 Bine, veti spune ca nu e chiar o noutate! Lucrurile sunt extrem de bine puse la punct, stiute...("implementate" e un cuvant ce am dorit sa-l elimin!) Insa, ce anume iese cu adevarat la suprafata?
De aceea, fara sa devin un deontolog platit ce aduce temenele regimului, din pozitia de observator am sesizat cate ceva!
 De fapt, din postura de profesor titular (acum si cu gradul de Definitivat luat) nu-mi era foarte greu sa am o vedere ceva mai ampla asupra intregului!
Insa, fara sa ma limitez amnominalizat cate ceva:


 1.Reformele in domeniul mult-contestat si deopotriva hulit-in Educatie!
 2.Lipsa de fonduri.
3.Lipsa de motivare a tuturor cadrelor didactice.
4.Lipsa oricaror deziderate.
5.Perceperea de rezultate in conditiile date.


 Am insirat, fara sa intocmesc un raport ierarhizat DEOARECE am totla convingere ca aceste probleme sunt citite si recitite insa IGNORATE...din oficiu!


De aceea, pe final am si o poezioara adecvata, pe care as dori-o sa o dedic tuturor sefilor, ministrilor actuali (sau fosti), tuturor bagatorilor de seama din MECT, tuturor "oamenilor de bine" ce guverneaza un sistem bazat pe oameni, fara sa le pese!






"Eterna" reforma



Am inceput sa fiu mai aspru
 Titanic, se-nalt-un astru
De toti meltenii e admirat
 Si de funeriii ...contestat!

Nu ne vor da pe noi afara!
Sistemul e cam oprimat!

Si nici pe-acei ce cotizara,
Doar ii vor pune la-mpaiat!


Azi noua lege imi ofera
Puteri mai mari "sporite", zau!.
Cu asta orice hahalera,
Putem s-o divinizam!




Tovarasii fosti activisti,
Ii promovam prin telefoane.
Dar si la vechii securisti,
Le ofeream atunci cartoane!


Politica ne-a fost prea draga,
Si dupa nouazeci incoace.
Noi am recurs la sfanta spaga,
Iar guvernantii doar la pace!



Sa fie-nlocuiti chiar toti?
Dar Legea sa fie pastrata?
Si de-au ajuns ei niste hoti
Tot Legea-i vor feri de pata...


                             Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Din suflet acordat si scris cu speranta ca CEVA se va schimba! IN bine!!!
    Doar Bunul Dumnezeu poate face minuni!
    De oameni ca Funeriu@Co m-am saturat sa tot aud...
    Sunt dezgustat de aceasta situatie.
    Nimeni nu riposteaza,nu face nimic!
    De aceea, cu voia Dvs am sa invoc acel spirit luminat si drept ce CU SIGURANTA ar pune ordine si ar lumina!...

    "Unde esti tu Tepes Doamne...
    Ca punand mana pe ei...
    Sa-i imparti in doua cete-in smintiti si in misei!
    Si-n doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni
    Sa dai foc lapuscarie si la casa de nebuni!"

    RăspundețiȘtergere