Translate

miercuri, 7 martie 2012

Inca o veste buna-O AMENDA pentru Gibon

Asa, cel putin unii ca de-alde mine percep asemenea stire!
De ce?
Simplu, personajul chiar se crede infailibil, de la o vreme incoace!
 Si, aceaste palme pot sa-l "trezeasca" la REALITATE!
 :)
   
 Mai precis, Inaltimea -Sa " Razboinicul Luminii"- finanţatorul Stelei e fericitul castigator al unei amenzi! El va scoate din buzunar 3.000 de lei pentru că i-a contestat pe cei care l-au susţinut pe Raed Arafat în timpul protestelor din Piaţa Universităţii.
Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării a decis să-l amendeze pe finanţatorul Stelei cu suma de 3.000 de lei pentru că Gigi Becali a declarat în luna ianuarie că este „scârbit" de manifestaţiile anti-Băsescu şi nu înţelege cum românii îi iau apărarea unui „arab". Acesta din urmă era Raed Arafat.
Ca sa fiu mai explicit, redau in integro uimitoarea declaratie ce ii face atata "cinste" acestui  mare profet, aflat inca in libertate:
„Am fost scârbit când am văzut că mii de români au ieşit în stradă ca să ia apărarea unui arab împotriva preşedintelui Traian Băsescu. Chiar dacă ar fi greşit Băsescu, n-ai voie să iei apărarea unui arab! M-am uitat cu scârbă la televizor! Mi-e scârbă de românii care au ieşit în stradă! Arafat să se ducă la el în ţară, la arabi, acolo! Cum să ţin cu un arab împotriva preşedintelui ţării mele? Să nu pună ministru arab în viaţa lor”, spunea atunci Becali.
Pe final am si o dedicatie in acest sens, o piesa cu mesaj ce se preteaza la acest Gibon!


                                          Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu