Translate

sâmbătă, 6 februarie 2010

Executii fotbalistice recente

Am mai vazut unele executii, dar acveasta e una fantastica, desprinsa parca din 1001 de nopti!

In meciul din Cupa Coroanei Printului, Mohammed Mosad a reusit sa marcheze un gol fenomenal de la aproape 80 de metri, in meciul cu Hajer.




Culmea! Jucatorul a dat un gol de la 80 de metri cu dreptul... insa el e stangaci!
 
Alta selectie de capodopere in materie puteti viziona aici!
1: Miguel Núñez (Albacete)


2: Carlos Martins (Benfica)

3: Barry Bannan (Blackpool)

4: Marat Izmailov (Sporting)

5: Neymar (Santos)

6: Karim Benzema (Real Madrid)

7: Mariano González (FC Porto)

8: Boussoufa (Anderlecht)

9: Carlos Pinto (Desp. Chaves)

10: Stefano Okaka (AS Roma)


 Optiunile  1, 3,5, 9 si 10 sunt preferatele mele!
 Dvs ce alegeti?
 
                                         Asteopt comentariile dvs.
                                              
 Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Referitor la intrebarea ta adresata la mine pe blog, o sa incerc sa te lamuresc cat de bine pot...sunt convins ca si tu stii cat de mult te poate alina sunetul muzicii pe care o simti si o traiesti foarte profund, doar cunosti a canta la un instrument foarte bine...am descoperit si eu "magia" muzicii(daca imi permiti exprimarea) odata cu orele mele de studiu la chitara(se intampla de prin clasa a 3a pana prin clasa a 7a cred, dupa care nu am mai studiat, dar nu am incetat definitiv sa cant la instrumentul acesta atunci cand am starea de spirit sa o fac)...era si este un sentiment aparte, care te poarta pe culmi inalte...eu am fost crescut intr-un mediu destul de ferit de probleme, pana cand a trebuit sa dau fata in fata cu una(destul de existentiala la vremea respectiva)...nu prea am stiut(fiind mic si netrecut prin asa ceva, cum sa o rezolv) si atunci m-am "ingropat" in teme si am descoperit primul album semnat Bitza, "Sevraj"...mi-au placut piesele(atat ca instrumental, cat si ca versuri...imi placea si inca imi place sa compun si eu versuri si rime), am inteles piesele si mesajele lor(nu stiu cum am reusit la vremea aceea, probabil fiind foarte patruns), si mi-am dat seama de unele lucruri care mi s-au confirmat in viata reala...practic ceea ce canta omul acela pe beat, pe sentimentul venit din sufletul sau, ma alina pe mine tocmai din perspectiva faptului ca intelgeam si stiam ce a simtit(poate nu la intensitatea respectiva, dar in esenta era la fel senzatia)...ascultand mai mult si mai mult, si facand o comparatie cu fata cea "nevazuta" a lumii de mine pana atunci, care mi se arata zi de zi, am reusit sa trec peste starea depresiva de atunci, sa ma ridic, sa imi dau seama ca am pentru ce sa lupt si ca am oameni alaturi de mine si ca visele si aspiratiile mele sunt la distanta unei vointe...in scurt timp, incepeam sa pun bazele personalitatii pe care m-am ridicat(zic eu)...imi amintesc de acest lucru pentru ca de cate ori aveam nevoie de un indemn stiam unde il gasesc si parca vocea din boxe sau casti imi dadea un sfat, o mangaiere si ma impingea cu moralul ridicat spre o batalie ulterioara...

    Pot spune ca am un aliat de netemut si in ziua de azi...muzica...dar sunt convins ca stii despre ce vorbesc...

    Sper sa te fi lamurit mai bine si iti urez toate cele bune, sanatate si fericire:)...respect si daca mai ai vreo nelamurire sau intrebare despre orice, sau vrei sa mai facem schimb de pareri, te astept cu draga inima:)...o seara frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere