Translate

miercuri, 1 iunie 2011

Concurs de 1 iunie: Porecliți-vă și lumea copilăriei va fi a voastră

Concurs de 1 iunie: Porecliți-vă și lumea copilăriei va fi a voastră


Poreclele definesc in general ceva din personalitatea fiecaruia. BINEINTELES, CU ACEA PORECLA POTI FACE CARIERA SAU…NU!
Ca sa incep sa depan amintiri nu mi-este greu. De mic, de felul meu eram destul de bondoc, aveam mersul destul de haotic “a la Chaplin” (defectsau…”calitate” ce m-am chinuit s-o elimin), si eram destul de agil, de rapid.Cu mentiunea ca eram la fel de ingenuu.. :) )
Intr-o zi cu soare, din grupul de prieteni, unul a zis intr-o doara,aproape profetic..”ia uite-l si pe Pinguin!”
Bineinteles, asemanarea a fost luata drept adecvata, buna. Cu toate ca in sinea mea iubeam aceasta vietate, in primele doua saptamani aveam o retinere in a ma ….nominaliza careva!
In fine, timpul trecand, prietenii imbatranind si uitand de asemanarea creata, aceasta porecla nu am uitat-o , ci am revalorizat-o “botezand” contul meu de youtube cu numele acestei dragalase vietati.
Pana la urma, nimic nu este intamplator! De aceea consider cafarmecul si spontaneitatea acelor colegi(dintre care mai cunosc doar vreo doi) ma insoteste si azi! Pe cuvantul meu de…PINGUIN! :)


Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu