Translate

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Sustin comunitatea Webstock!

  SUSTIN acest proiect!Sustin comunitatea Webstock!

Da, chit ca este destul de tarziu am avut placerea de a cunoaste ceva nemaipomenit!
Initial, mail-ul primit (nu din greseala,deoarece  stiam ceva superficial de anul trecut) mi s-a parut un vis!
Am dedus ca sunt lucruri serioase asa ca am decis sa aplic, in posibila calitate de invitat! Am aflat ca Webstock este o comunitatea online locala ce se va reuni, pe 28 septembrie, in cadrul celei mai mari conferinte despre social media din Romania , pentru al cincilea an consecutiv.
Anul acesta, evenimentul organizat de atatia parteneri si sponsori  va aduce in prim plan cele mai noi si mai interesante teme din zona retelelor sociale, blogging si viitorul tehnologiei.

Ca in fiecare an, evenimentul gazduieste Webstock Awards, competitia celor mai noi si mai creative proiecte de social media lansate in ultimul an pe piata locala
Recunosc deschis ca este o initiativa demna de luat in seama. 
Fiind ancorat in aceasta lume a virtualului (de multa vreme), am decis sa solicit o invitatie, din dorinta de a afla lucruri noi, de a intelege cursul evenimentelor, de a intalni oameni (din punctul meu de vedere) profesionisti si (sper) cat se poate de charismatici, interesanti si cooperanti. Ca sa fiu explicit, din PURA CURIOZITATE insa animat de spiritul meu liber, de artist (va rog sa luati in seama si titulatura acestui blog, subiectele abordate, preluarile sale cat si cantitatea, calitatea comentariilor ...) consider ca este o excelenta OPORTUNITATE de a cunoaste DIRECT oamenii din spatele acestor jurnale (blog-uri, proiecte,etc) deoarece omul este, fara doar si poate "masura tutror lucrurilor!"
Cu speranta ca veti da curs acestei rugaminti, va multumesc si astept cat de curand un raspuns favorabil! 

                               Cu reala consideratie,

   Profesor drd Mihai Daniel alias Zadkielix al CNA Regina Maria Constanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu