Translate

luni, 27 aprilie 2009

Cultura si Educatie in Tara lui Andronica si a celor asemeni ei

Recent, Ministrul Educatiei, Ecaterina Andronescu,asemeni unui om ce aravea numai de suferit a recunoscut. Nu de alta este constienta ca prin reducerea numarului de ore dedicate sportului a anulat propria sa initiativa, dar spune ca aceasta decizie a fost luat din lipsa unor variante mai bune.

"Am un cap plin de cucuie si de bobarnace pentru un lucru nemeritat ce mi se intampla. Copiii au devenit obezi nu pe propunerea lui Andronescu, ci pe modul in care s-a transformat miscarea sportiva de masa.

Aveam doua variante: sa las doua ore in trunchiul comun si sa ma fac ca nu vad sau sa produc o schimbare care sa revigoreze copiii", a declarat Ecaterina Andronescu.

Ministrul a adaugat ca situatia nu este atat de grava pe cat pare deoarece vor exista si doua ore pentru formarea de echipe si alta ora pentru ansamblurile sportive.

Andronescu a reiterat faptul ca in anul de gratie 2001, cand a venit la ministerul Educatiei toate clasele de liceu aveau o ora de sport pe saptamana si ca atunci chiar ea a venit cu decizia de a suplimenta cu o ora.

"Eu am pus atunci doua ore. In anul 2005, la clasele a XI-a si a XII-a s-a scos cate o ora. De ce atunci nimeni nu a zis nimic? Trebuia sa descarcam programul elevilor si de oriunde am fi taiat apareau probleme", s-a arata indignata Andronescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu