Translate

joi, 30 aprilie 2009

Zi de zi cu speranta si optimism

Ce sa reprezinte oare speranţa? E ceva legat de felul nostru de a fi, de a ne misca, de a ne pbserva, de a ne interesa? Sa fie legat de ceea ce ne imaginam?
O speranţă sau nădejde este o credinţă emoţională în ceva nu neaparat cu o finalitate precisa...
Imi rezerv aici acesata introducere...Sunt perfect constient ca, mai devreme sau mai tarziu,acea persoana cu adevarat pozitiva, plina de idei si optimism va intelege ca, din cauze aproape necunoscute, optimismul meu va straluci si...nu voi mai face greseli majore...
De ce? Fiecare experienta ma fortifica, imi da acea sansa nebanuita de a spera in ceva...
Titlul este ales in asemena modalitatea ca, tu, zano sa incerci sa ajungi atat la acea intelegere (de care ai dat dovada) cat si la acea bunatete (arata din belsug) cu care mi-ai sters, ca si cum eu, nevrednicul...as fi meritat.
Am avut multe remuscari si sentimente aproape intraductibile....
Insa,cunosc forta iertarii si mai ales, asa cum marturisesti,sper sa fii invatat din aceasta experienta..
Nota bene
Aceste randuri nu se doresc a fi niste simple randuri, aruncate cu gratie asa aici, in spatiul virtual ci,ca o promisiune ca "nu voi mai face nimic" si de asemenea nu ma voi "juca" cu sentimentele si situatiile clare...

Da, am ajuns a petrce in mediul virtual mai mult decat credeam-un rezultat poate pozitiv, deoarece am libertatea de a descrie mai toate evenimentele dintr-o cu totul alta lumina, fara sa denaturez...
Cursul real al evenimentelor şi împrejurărilor din viaţa unui om depind exclusiv si de persoanele cu adevarat exceptionale care, in momente de cumpana sau de slabiciune dau DOVADA DE TARIE DE CARACTER!
Speranţa MEA SE LEAGA de asemenea si de nivelul meu de a...invata din aceasta inedita experienta...
Recunosc, zano ca am ce invata de la tine...De asemena,rar mi-au fost sa dau peste acest gen de oameni ce nu numai ca ar face rau ci chiar iarta,fara sa se uite inapoi!
De aceea ma voi ruga pentru tine, zano, pentru mine pacatosul ca Bunul si Adevaratul Creator sa ne lumineze drumul...
Nu voi incheia inainte de a aduce in lumina proapatului rasarit acea speranta de mai bine, in care toate lucrurile ce tin de bine, adevar si frumos se imbina, se completeaza armonios.
Cateodata am senzatia ca situatia nu numai ca pare desprinsa din basme...ci chiar este la un nivel ireal.
Zanele ca si ingerii exista!
Ma voi ruga Bunului Dumnezeu ca si de acum inainte sa nu ma paraseasca ci, chit ca voi fi cazut sa ma imbarbateze, sa ma intareasca si sa mi dea acea senzatie ca se poate!
D.M

Un comentariu:

  1. Ce ne-am face fara prieteni, fara persoanele in care stim ca putem avea intredere?

    Zanele si ingerii exista! Aduc optimism si speranta in viata! Daca "zana" ta a adus asta pentru tine, atunci probabil tu esti "ingerul".

    RăspundețiȘtergere