Translate

miercuri, 31 august 2011

Un banc agresiv si o constatare dureroasa despre BAC 2011-a doua sesiune



Sa ma iertati daca va vvoi leza cu acest banc! Insa, se potriveste cu situatia REALA a Romaniei anului de gratie 2011 si in sectorul Invatamantului!

“Profesoara lu’ Bula se gandeste sa vopseasca clasa. O intreaba pe Maria:
-Maria, cum crezi ca ar fii mai bine sa vopsim?
-Pai doamna invatatoare, eu zic sa vopsim cu verde pe jos, si rosu pe sus…
-Bun…bun…Foarte interesant…Gica, tu cum vrei sa vopsim?
-Pai…cu galben pe jos si cu mov pe sus…
-Mda….(Bula cu mana pe sus)…interesant…BULA! ia zi-i tu, cum crezi ca ar trebui sa vopsim?
-Pai…..eu zic sa vopsim cu albastru pe jos, cu galben pe sus, si-i f***m o dunga neagra pe la mijloc…
Invatatoarea se supara, etc. etc. il duce jos la director…ii spune directorului ce a zis Bula….la care directorul se gandeste putin si zice:
-Sa-mi bag p**a…asa facem!”


Si, daca nu credeti ca Sistemul acesta e putregai curat, va rog putin sa rflectati si la a doua parte a acestei "minunate" postari!
 Cum era de inteles, tot azi  am reauzit un vechi banc cu Bulă, ieşit la iveală, probabil, din cauza Bacalaureatului.
 El debuteaza cam asa:
"Bulă, acasă, către mama lui: Învăţătoarea mă persecută! Mama lui: Merg cu tine la şcoală, să discut cu ea. A doua zi în clasă, mama lui: Doamnă, băiatul meu mi-a spus că-l persecutaţi. Învăţătoarea: Se poate aşa ceva?! Cum să persecut un copil? Bulă, treci, te rog, la tablă. Bulă: Vezi, mamă, iar începe!"
 Nu stiu cum se leaga toate, insa TOT AZI am citit o ştire preluata din Mediafax din care nu citez decît titlul: Bacalaureat, sesiunea a II-a. La matematică, un fenomen, tinerii au părăsit sala după o oră şi jumătate dînd foile goale.


De fapt nu toţi, ci mulţi dintre ei, iar asta s-a întîmplat în Bucureşti. Ce poţi să mai spui după o asemenea prestaţie? Dacă dai foaia goală în toamnă, asta înseamnă că ai uitat şi ce ştiai în prima sesiune, în nici un caz că ai învăţat ceva între cele două examene şi te-ai zăpăcit de cap din cauza asta. Or, ca să ştii carte, trebuie să mai şi pui mîna pe ea, altfel dai în mania persecuţiei.
Corect?
:))))
Daca aduceti contra-argumente valabile,perfect demonstrabile VA PROMIT CA STERG POSTAREA!
Insa, atat timp cat toti emanatii acestia (ce au impresii si fite) salasluiesc si isi bat joc cu o crasa nesimtire prospera....VOI DUCE SISTEMATIC O CAMPANIE DE "TREZIRE" , DE MOBILIZARE!


                                             Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu