Translate

joi, 1 septembrie 2011

O Fantezie de pe 1 Septembrie



...Mi-a aratat steaua ce domina cerul exact deasupra noastra! Vezi steaua


aia? Nu va cadea niciodatÄ...Eh, nu, toate stelele mor.Fiecare are o stralucire! Ba nu, aceasta, sigur va fi eterna!


De ce? Simplu,e steaua noastraƒ!Si sa nu chicotesti sau sa cindraznesti a comenta! Insa, nu m-am abtinut!Am chicotit in timp ce el


privea cu atata placere chipul ei.Avea stralucirea acelei nopti de vara...Cu toate ca nu isi vazusera niciodata expresia fetei...Ochii sai deosebiti, fermecatori il fascinau!ƒSi,i-am crezut. Da... i-am crezut. Ca orice buburuzaƒ care ascultaƒ sfatul oricarui


inamic,terorist cu atsta inocenta, dragalasenie. Mi-a spus ca niciodataƒ steaua asta nu va muri. Si, chiar l-ai crezut? Normal! "Copil ce esti, cand te vei maturiza?" Sper


caƒ niciodata.
Dar de unde... ea are dreptul de a lua fericirea , iar noi, ca muritori ce
suntem, mai ramanem doar cu monotonia clipelor ce urmeaza!



Doar o executie cu doi termeni, un plus farai un egal.Bine ca nu s-a pierdut


odataƒ cu steaua...

                     Zadkielix alias D.M






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu