Translate

luni, 9 ianuarie 2012

Nastrusnica poezie despre simpaticul husky


Nastrusnica poezie despre simpaticul husky
“-De ce m-alungi stapine drag
Din curte si din casa?
Ti-am stat o viata-ntreaga-n prag
Ca sluga credincioasa!


  Iti mai aduci aminte cum
   Odata, intr-o vara la Cisnadie
  Te-am protejat,te-am admirat,ca nu-stiu-cum
  Iar acum vrei sa ma arunci, in vrie?


Si odata de unde-au navalit
La turma de mioare.
Eu insa am sarit... m-am razboit
Erau chiar sa ma omoare.


Dar i-am rapus cu coltii mei
Scapind intreaga turma.
Si am zacut ranit de ei
Aproape-o saptamina…”


p.s

Poezia e dedicata acelui fain exemplar, din rasa husky ce m-a vegheat si am avut sansa si placerea de a-l mangaia, de a ma juca, cu ocazia superbului curs international de muzica noua ICon Arts, Sibiu 2011!


p.p.s
Sper sa va placa poza macar...Poezia e doar o fantezie de moment! :) In poza, pe langa celebrul husky se regaseste si subsemnatul!


p.p.p.s
Daca apreciati cainii sau va place intr-asa masura aceasta fantezie, poftiti de comentati!

                                                         Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu