Translate

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Postare luminoasa

Izvorul sublim de sfântă mângâiere,numai Tu, Doamne Dumnezeule esti!
Da, si cred ca numai cu Tine pot sa -mi implinesc visele!
Ești co-autor, impreuna cu slujitorii tai ingeri, cu toti sfintii stiuti si nestiuti ce se roaga pentru mantuirea mea, ca sa-mi fie bine,aici si acum, in acest moment si de-a pururea!
Sfântul tau inger, asemeni Arhanghelui Gabriel cu crin in mana,ce emana parfum îmbătător,ce are aripi atat de infrumusetate,mă-nclin si ma-nchin!

M-ai invatat un lucru- sa respect si sa iubesc! Dumnezeu este putere dar si iubire si pot spuen ca ești totul pentru mine. Învață-mă să cânt cum nimenea nu știe... Să cânt,o veșnicie,deoarece cu asta doar ma pricep...
Bineinteles, de abia astept clipa in care Iti voi canta si ma vei intreba "de ce" si "cum"...
Iubirea este in aer, Ingerii ma vor feri de necazuri iar cineva drag ma va iubi si respecta!
Sa fie asa cum scriu si zic...

Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Multumesc pentru postare Zadkielix:)...chiar aveam nevoie de o incurajare si iata ca am gasit-o:)...multumesc tie si ai dreptate, Domnul este intotdeauna cu noi:)...salutari si toate cele bune:)

    RăspundețiȘtergere