Translate

duminică, 13 decembrie 2009

Leapsa cu unele din primele 10 ciudatenii personale

Leapsa cu unele din primele 10 ciudatenii personale
Am acceptat ceva- aceea de a scrie cu si despre ciudateniile mele!
De aceea,ca sa simt ca traiesc am nevoie de..."lectura si muzica" deoarece numai asa mai elimin din alte mii sau infinite ciudatenii ce exusta!
Imi place, ca prima ciudatenie sa cam evdadez(nu ca as fi prizonier) din aceasta ticsita, tumultoasa lumea in ceva ce mi se pare a fi mai...antrenant ludic!
Ciudatenia 1
Am un blog si stiu cum/ce scriu
De exemplu, placerea mea de a scrie sau de a ma juca cu unele cuvinte (uneori prea directe sau cu sens mai veninos, intepator) nu ser poate compara cu nimic altceva!
Nu mi se pare deloc absurd sa imi pot exprima parerea atunci cand am ceva de spus!
Ciudatenia 2
Sahul e un joc de-a dreptul minunat, pasionant!!!Poate ca si pasiunea mea de a ma juca sah atat fata catre fata cat si on-line ma caracterizeaza si, recunosc ca deseori pierd destule ore!
Ciudatenia 3
Nu planific nimic niciodata, dar mi se ofera sanse sa fac totul in ultima instanta!

Nu e cazul sa incep sa ma vait, sa ma jelesc sau sa invoc argumente cum ..."anume fac asa sau cum anume pot pierde"!
Unii alearga dupa bani, in jungla "de asfalt!" Altii vaneaza afaceri sau ...domnisoare!
Altii doresc doar celebritate!
Insa , nimic nu e batut in cuie! Forma perfecta a Universului (e rotunda, sferica si...nu cubica!) in care totul e posibil m-a facut sa cer si eu ceva!
As dori si eu ...un punct de echilibru cand sunt pe margine!Nu de alta, deoRECE SUNT CONSTIENT CA SUNT AICI CU UN ANUMIT SCOP, misiune!
Ciudatenia 4
Nu suport eticgetele , ceremonialele, " c-asa e bine sau trebuie in societate!"
Poate ca sunt ciudat, rebel! Insa nu imi trebuie sa mi se explice sau sa fiu indoctrinat, indopat cu asa ceva!
Mai mult decat atat, consider ca e nevoie de tot mai mult spirit pentru toti oamenii inclusiv si mie, un anonim ce are doar anumite valente de a se ...baga in seama, de a comenta...
De aceea pentru toti criticii ce exista in toate ipostazele sau imaginile posibile si para-posibile am doar un alrt soi de cerinta!
Ciudatenia 5
De cand ma stiu, am nevoie de soare in zile cu nori si de aer proaspat in zile toride!
Poate ca v-ati creionat deja profilul!
Da, eu sunt!
Deseori, in acest decor deseori mozaic in alb-negru, caut culori!
Rimeaza cu acea febrila cautare de valori!E simplu...sa nu ai nici o grija...dar nu e simplu deloc...sa iti pese...

E complicat uneori sa... impaci absolut totul!

Ciudatenia 6
Sunt un militant!
Lupt mereu cu mentalitatile de lemn si chestiile batute in cuie...

Mi-e rusine cand...fac lucruri necugetate( se mai intampla sa racnesc sau sa mi ies din fire)
Dar cateodata , pentru a impresiona trebuie si un pic de teatru!
Nu e prea ortodox ceea ce fac, dar ma voi stradui sa corijez asta!
Ciudatenia 6
Cred in sansa!
Dumnezeu chiar a spus , a sintetizat :" Eu sunt Calea, Adevarul si Viata!"
Ce poate fi mai frumos? Ce poate fi mai adevarat? Ce poate fi mai inaltator?

As vrea sa castig totdeauna!
Nu de alta,dar nu prea suport gandul ca nu exista solutie!
Si, revenind sa nu ma credeti un orgolios!. Suport in tacere si esecurile, dar lupt din secunda urmatoare sa transform totul sau mai totul prin daruire de sine, prin revalorizare!

Ciudatenia 7
Rar ma plictisesc cu ceva sau...despre ceva!
Atentia, nu interpretati...de cineva!
Insa, unele personaje ce au asa-zisa putere si functie sunt cam...nelinistitor de plictisitoare, fara de mesaje, de substante!

Nu ma poticnesc deloc de unele chestii cotidiene pe care le inteleg la unele persoane. Ceea ce nu inteleg e cateodata delasarea lor, predarea armelor!
...

Ciudatenia 8
As dori ca toata viata sa ma consider copil!
Poate parea fatarnic, straniu insa mai mereu ma simt copil cand...sunt fericit in adevaratul sens al cuvantului...


Poate vca am gasit si ultima ciudatenie!
Insa aceasta nu poate fi inca exprimata!
De aceea, fara sa "bat toba", asa mai discret (pot fi si asa!!!)ii ascult pe cei de ce au ceva de spus, dar si pe cei care sunt alaturi de mine mereu!
Bineineteles, decizia e NUMAI SI NUMAI a mea !



Cam atat am avut de spus

Zadkielix alais D.M
p.s
Sunt si incapatanat si foarte determinat, nu determinant (poate intr-o buna zi voi fi si asa!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu