Translate

marți, 27 decembrie 2011

Oda pentru Un Gibon

 Cu ocazia inspiratului colind made by Kamikaze, am considerat ca e de bon-ton sa scriu si eu ceva despre acest "unic si inegalabil" personaj!

Propriu-zis e un fel de hibrid, nici poezie epica si nici lirica...Mai degraba parodica cu unele accente dramatice!

 ODA pentru Un Gibon


-Ohh!Tu, zeul meu, cel blind si furios !
M-ai creat in gluma, din plictis
Si m-ai lasat flamind si gol in paradis?
Si m-am mirat ca nu sint minios...

In rai, dormeam ca ciobanul far de vis
Si plictisit eram, dar nu si curios
Si mi-am facut un trai cu chip frumos !
Dar cei din Peluza Sud m-au alungat din paradis !

"Si totusi, Dumnezeule, eu vreau sa stiu :

Pe ingeri de ce i-ai mai facut ?
De ce ? Chiar aitot sperat ?
De ce eu sint un ageamiu ?!


 Un zumzet se auzi frumos
Si logosul rasuna, in raiul cel silentios!
"Si ingerii sa afle ca sint un zurbagiu,
Creat in gluma de Dumnezeul cel temut!"

                                         Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu