Translate

marți, 5 martie 2013

Eleganță și prestanță cu Borealy

                                           Eleganță și prestanță cu Borealy

                           Mai mult ca sigur că nimic nu e întâmplător!
Totul are o explicație!Iar aceasta e conferită de valoarea și prestanța produselor firmei Borealy.
Mărturisesc direct că am rămas plăcut surprins când am descoperit atâtea minunății!
Iar din toate acestea am ales să exemplific!
MI-AȘ DORI SĂ OFER o corabie și nu una ...oarecare!
 „Black Pearl e un cadou ce îi place  tatălui meu deoarece este un simbol ce amintește de curaj, de voință și determinare!
Purtând numele celebrului pirat Henry Morgan, acest minunat cadou îi va aduce aminte, ori de câte ori va savura prețioasa băutură exotică, romul jamaican că orice poate fi special, asemeni unui cadou în care legenda străbate timpul iar prezentarea micii bijuterii îl va bucura, cu siguranță!




Și cum aștept Ziua de 8 Martie îmi doresc să ofer iubitei mele mame un cadou extrem de versatil și totodată tineresc.
Pandantivul Heart Aurora Borealy with Swarovski Elements este chiar cadoul ideal în a exprima bucuria dar și respectul de care orice ființă , inclusiv mama TREBUIE să se bucure!
Am aflat cu bucurie și faptul că se poate asorta oricărei ținute, fiind totodată un accesoriu ce definește eleganța, rafinamentul multitudinilor de sclipiri multicolore, în nuanțele calde ale pietrei de chihlimbar.
 Cu speranța că am descris în cuvinte potrivite unele dintre cele mai practice și interesante produse ale firmei Borealy, vă reamintesc faptul că această postare a fost scrisă pentru Spring SuperBlog 2013!

  Cu alese gânduri,

                                 Zadkielix alias Prof drd. Daniel Mihai


p.s
 Eram să uit de modalitatea exemplară a firmei Dvs!Ca exemplificare pentru cititorii acestui blog, vă invit să urmăriți acest material:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu