Translate

luni, 4 martie 2013

Cu adevărat viata e cu... Farmec



                                             Cu adevărat viata e cu... Farmec 

                    
SuperBlog e o competiție care se desfășoară în blogosfera românească de 6 ani deja. Am aflat și eu destul de recent!
La început nu am crezut că există așa ceva!Mi-am zis că e prea de tot. dar la îndemnul surioarelor am decis să scriu și despre acest miracol-gama Farmec Natural!
Poate că vi se va părea ceva ieșit din comun, ca în calitate de cavaler, de viitor bărbat să scriu unele ca acestea...Dar, în puține cuvinte, special selectate... vă voi convinge !
De ce?Simplu și la obiect!Fiindcă cei din familia mea (în special mama și surioarele mele) folosesc cu încredere produse din gama Farmec Natural, cu acea bucurie am decis să scriu despre aceste extraordinare produse.
Personal am fost atras de uleiul de argan și de gălbenele pe care sora mea și-l aplica săptămânal.
Da, pare incredibil dar chiar mărturisesc că l-am testat și eu de câteva ori, iar rezultatele-un aspect îngrijit al feței s-a conturat fără de nicio ezitare.Iar încrederea și aspectul fizic se păstrează foarte bine!
RECUNOSC DESCHIS că acest scurt text a fost scris ca urmare a acestui concurs ce-și propune promovarea unor produse calitative,de tradiție în România.
Iar îndemnul, sloganul ales ce sună atât de melodios- "Îndrăgostește-te de viață!" a fost acea scânteie necesară ce m-a determinat să scriu!
Mulțumesc pe această cale tuturor celor ce vor citi, vor încerca și vor confirma valoarea produselor și prin intermediul acestei scurte relatări ce subliniază, încă o dată, CALITATEA!!!
Pe final am să las un site spre a vă convinge de toate cele zise până acum!
Menționez faptul că acest mini-articol  a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013, lucru de care nu aflam de tot ceea ce înseamnă cu adevărat Farmec sau de...Giulia Ambasador gama Farmec Natural!
                         
     Cu bucurie în suflet,

                    Zadkielix alias Prof drd. Daniel Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu