Translate

duminică, 17 martie 2013

Românce cu Farmec


Introducere:
  Campania „Românce cu Farmec” își propune să pună româncele în valoare, să le creeze un context în care să se simtă speciale, prin asocierea cu personalități feminine din istorie și din prezent. Astfel, s-a nascut 
www.romancecufarmec.ro, o platformă specială, dedicată acestei campanii. Pe această platformă se vor găsi informații actualizate lunar, referitoare la personalități feminine reprezentative pentru istoria României și interviuri cu femei respectate în comunitate sau care au reușit în viață prin forțe proprii. Campania va fi susținută și de bloggerițe din Cluj-Napoca, Timișoara, Oradea și București, care vor scrie despre cele mai noi lansări de produse sau evenimentele importante Farmec.
Mai mult decât atât, tot în cadrul campaniei „Românce cu Farmec” vom lansa și un concurs online, pe site-ul de campanie, unde femeile care folosesc produsele noastre vor putea să-și încarce o poză împreună cu răspunsul la întrebarea „Cum ai descrie o femeie cu farmec?”. În fiecare lună vom premia un castigator, iar la finalul campaniei vom desemna „cea mai fermecătoare româncă”.
Prin intermediul acestei campanii, ne dorim să poziționăm Farmec ca un brand care recunoaște valorile feminine autentice românești și care susține femeile puternice, cele care prin forțe proprii și-au construit o carieră sau și-au întemeiat o familie de care au grijă în fiecare zi.
Farmec este actual, atractiv si in permanenta conectat cu consumatoarele noastre!
Enunțul probei:
Scrieti un articol pe blogurile voastre in care sa raspundeti la intrebarea „Cum ai descrie o femeie cu farmec?”.

                          Motto "Cea mai minunata femeie din lume este cea care te iubeste cu adevarat si pe care-o iubesti cu adevarat".Mircea Cărtărescu

   Da, recunosc deschis!Dacă n-ar fi existat românce cu Farmec ar fi trebuit inventate.
O femeie cu farmec este o ființă cu adevărat deosebită.Româncele, din cele mai vechi timpuri au constituit o atracție deoarece frumusețea și înțelepciunea lor erau niște atuuri.Mai mult decât atât consider că orice ființă demnă de respect și atenție este în primul rând un om frumos.
 Omul frumos nu se vede la chip, se simte, se transmite prin vorbe, gesturi, atitudine, mod de a fi, iar noi avem potențialul de a deveni oameni frumoși, atât ân exterior cât îndeosebi în interior, în forul psiho-emoțional.
Femeia , de-a lungul timpului a fost examinată de filozofi, înfrumuseţată de poeţi şi înălţată de muzicieni, însă nimic nu se compară cu perspectiva pe care lumea o dă acestui sentiment.
Felul în care privim ființa venerate diferă de la persoană la persoană. Mediul cât şi timpul în care trăieşte fiecare, precum şi experienţele de viaţă  influenţează felul în care privim dragostea şi, întocmai cum afirma un profesor de-al meu şansele de a întâlni cândva o persoană pentru care cuvântul farmec să însemne acelaşi lucru ca şi pentru noi sunt destul de reduse...
Iar un loc ideal, virtual este reprezentat de nevoia de a comunica, de a socializa, necesară acestei lumi contemporane.
Femeia ideală poate fi în egală măsură  frumoasă prin naturalețe, prin felul său de a fi, de a zâmbi. Din propriul meu punct de vedere, ea ar trebui să fie blândă și înțelegătoare, să fie răbdatoare.
Poate că aceste cerințe realizate ăn creionarea portretului-robot al femeii cu farmec își găsesc rostul deoarec orice fel de relație se certifică prin nenumărate încercări, neexcluzând reușitele sau eșecurile. Femeia ideală, cu  farmec nu mai e un copil care poartă doar roz și în timpul liber adoră în eclusivitate animăluțele din pluș.
Și ca descrierea să fie completă aș adăuga faptul că femeia cu prestanță nu are obiceiul să vorbească  fără noimă,iar când are probleme le discuta cu partenerul, confidentul său  și nu se întinde cu soacra sau cu prietenele ore întregi la telefon. 
În concluzie, femeia ideală nu este o raritate…Dar nici nu poate fi atât de ușor identificată. Să nu credeți că aș considera-o utopie. Însă de-ar fi să o descriu în toată splendoarea ei,ar trebui să încep a o căuta…



Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013!
  Cu mulțumirile de rigoare,

                     Zadkielix alias prof drd. Daniel Mihai




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu