Translate

vineri, 13 noiembrie 2009

Isteria I- PREZIDENTIABILELE 2009

Inaugurez un serial (care mi-l doresc destul de scurt) cu ocazia aceasta de a epata, de a deveni sef. In consecinta l-am intitulat " Isteria!"
Cu speranta ca va voi relata (nu toate nimicurile) ceva interesant, va multumesc si astept reactiile dumneavoastra.

Intrucat toata lumea vorbeste despre abureala politica din Romania tre’ sa fac si eu o referire scurta

Pentru debut am sa explic pentru toata lumea ce anume ar fi la mijloc- respect, o suma de bani (cateva milioane de euro) si de asemenea fenomenul de a deveni puternic pentru 5 ani.
Insa isteria nu se generalizeaza de acum, insa fenomenul atinge climax-ul de acum incolo...
Fara sa fac propaganda, mai am de spus doar aceste chestiuni! Nu incurajez abesnteismul!
Tot s-a tot spus ca avem liderii pe care-i meritam! Insa eu cred ca cei care nu merg la vot au liderii pe care-i merita pentru ca nu inteleg ca Nu pot sa NU aleaga si chiar NU doresc!
Nu-i asa ca … intreaga viata este un sir lung de alegeri …Iar cine isi inchipuie eronat ca abesnteismul de la orice, de la simplul la vot este o alegere se inseala.
De aceea, pe de o parte inteleg isteria generalizata de unii dintre candidati.
Dar, de fapt ce este si cum se traduce acest cuvant?
De fapt, sa ne fereasca Bunul Dumnezeu de asa ceva!
Din cate cunosc (fara sa ma dau intelept sau atoatestiutor),excitarea nervoasă extremă manifestată printr-un comportament violent si prin pierderea controlului asupra propriei persoane defineste clar acest cuvant!Nimic mai adevarat ca, din punct de vedere medical, isteria este de fapt o boală de nervi manifestată prin convulsii si prin accese de râs sau de plâns,(convulsii, sufocări etc.), sugestie sau autosugestie...

Bine-bine veti zice, dar ce anume am avea in comun cu asa ceva?
Dar, daca observam tot acest trist spectacol oferit cu...larghete, cu generozitate descoperim ca intr-o anumita masura ca nu numai ca ar exista dar fenomenul ia amploare, asemenea acestei gripe (isterizanta ) destul de dubioase si...totodata la moda!
Comentarii am (mai) AUZIT, PREMISE SI SOLUTII AR MAI EXISTA...
Totul insa depinde de fiecare...In noi e solutia, nu in altcineva!
Vrem sau nu sa progresam? Ne dorim bhinele sau ne amagim cu solutii de compromis , asa-zis "caldute'?

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu