Translate

sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Stiri din ultima zi de isterie...a prezidentiabilelor 2009

Nu doar cei din primul pluton in cursa pentru Cotroceni au probleme.
Si Constantin Ninel Potarca, candidat independent la Presedintie, este suparat. Se teme ca Sorin Oprescu sa nu-i fure din electoratul de etnie rroma...
Uimitor, nu?
“Noi avem ca semn electoral busola cu 16 colturi, roza vanturilor - zice Ninel Potarca - , iar domnul Oprescu vine cu un semn electoral asemanator, usor confundabil cu al nostru”. (…)Eu le-am spus: «Votati busola!» si ei spun ca e o stea in cerc, adica mi-au prezentat semnul electoral al domnului Oprescu”.

Si uitati aici pronosticul meu pentru maine 22 nov:

Basescu=33%
-Prostanacul=27%
-Floarea ofilita=18%
-Autostrada zburatoare=10%
-Nebunul=7%
-Beeehehe==5%
-Oz o szep=5%

Comentarii ?
Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Eu cred ca va fi un tur 2-Base cu Geoana sau Crin.
    Nu ma duc la vot,insa vad ca pe bloguri multi il privesc pe Crin ca pe un salvator.
    PS-Nu cred ca mai iese Base inca o data presedinte ,cred ca va fi Crin.

    RăspundețiȘtergere