Translate

duminică, 22 noiembrie 2009

Sfarsit de Isterie programat? Nicidecum !Azi Romania voteaza!! Nu e o gluma!!!

Sfarsit de Isterie programat? Nicidecum !Azi Romania voteaza!! Nu e o gluma!!!

Azi toti ar trebui sa votam. Votam sau nu, e o datorie de onoare!
Daca o mai avem, daca vrem sa demonstram ca suntem cetateni ai acestei patrii si nu suntem santajati de te mir cine, sau cumparati cu nimicuri..
Nu voi insista sa ADMIT CA mahjoritatea e asa si pe dincolo si o ..."duce" uneori capul de-a dreptul anapoda!
Nu imi revine mie aceasta constatare sau dare de sentinta! Altcinave poate sa dea asemenea verdicte!
Providenta si Timpul vor decide!
Dar, si acum in ceasul al 12-lea SA NU CARE CUMVA SA votam dupa cum ne spala creierul tembeliziunile lui Felix Motanu' sau ale lui Vantu, tendentios si unidirectional- " Cu asta DA,cu ala NU!"
In schi b, ar trebui sa dam dovada de luciditate pentru ca votam pentru un viitor mai bun!! Nu votam pentru a ne imbogati cu "pomana electorala" a unei pungi de faina si ulei, sau sa votam pt a ne da bine pe langa primar!
Nu trebuie sa invocam sau sa cautam a gasi "bube" sau trecutul cu comunisti, neo-comunisti sau lifte de acest gen...! NU TREBUIE NICI SA VOTAM cu "urmasii" lui Ilici, chiar daca nu mai poate candida!

De ce nu intelegem odata pentru totdeauna ca aceasta tara are nevoie mai acuta nevoie de a merge pe un drum!
Suntem liberi sa o facem cum o dorim! Insa, de 20 de ani incoce am tot sovait, am tot cautat modele, ne am inselat, am racnit, am privit nepasatori,intr-un cuvant ne-am exclus!
Pretutindeni am fost doar o anumita masa de manevra!
Sa mi fie cu iertare daca am creionat atat de acut acest tablou!
dAR NU AM DORIT niciodata ceva,nici cel mai mic bine! Nici schimbarea....
Si acum,
la 20 ani de la lovitura de stat organizata de urmasii de drept ai comunistilor, ai "rosiilor" ce se viseaza diplomati si presedinti in aceasta tara nu votam?

Nu cumva am apucat pe calea absenteismului si am fost automat influentati, mintiti sau manipulati?
Va las pe dumneavoastra sa decideti, nu inainte sa va ganditi la ce anume doriti ataT PENTRU DUMNEAVOASTRA , DAR SI PENTRU GENERATIILE CE VIN tare din urma!!!
Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu