Translate

sâmbătă, 2 mai 2009

Ma bucur ca exista si romani (ai ordinii) fericiti

Intr-adevar am a sa o inocenta si frusta bucurie ca inca...mai exista asemenea sentimente si in alte clase ("cu muschi") incat am devenit de-a dreptul euforic, fara a consuma ceva incat...mai -mai ca eram sa devin un pic nervos pe "bafta" acestora. Insa mi-a trecut relativ repede, accesul de furie si deplina uluiala transformandu-se intr-o stare de "asa trebuie sa se intample!"
Ca, deh asta este tara in care pana si de 1 Mai, unii sunt mai in drepturi decat altii si, totodata doar unii merita sa ...zaca la munca!
In fine, voi trece peste aceasta... Poate ca nu sunt vrednic sa merit ceva mai bun, poate ca nu sunt atat de popular in a deveni un "vrednic" cetatean al acestei provincii, in continua transformare si, mai mult decat atat, nu sunt atat de util acestor sefi ce mie unuia imi inspira scarba, miloa si dispret, atunci cand observ cat "le poate duce inima, sufletul si mintea!"
Ca sa nu "bat atat apa in piua" am sa va expun si motivul pentru care,( chit ca nu am fost prezent fizic) am devenit uimit...
Va spun cu mana pe inima ca, asa ceva nici ca se punea problema...Poate ca toate aceste "frecusuri" se rezolvau in cu totul alta modalitate...Nota Bene ...Huiduielile si "vorbele de duh" nu-si au nici ele rostul, deoarece ar arunca cu mult balast in imaginea mea cat si a celor ce (chiar daca nu tin la mine, ma simpatizeaza)...
Mai precis, acesti demni urmasi ai "legii, ordinii si disciplinii" au repurtat o victorie cu ei insisi in a se...umaniza si chiar a incerca sa devina adevaratii oameni (ca sa nu le zic specimene) in privinta apetitului...
Politistii comunitari si jandarmii, prezenti in Parcul Izvor de 1 Mai (ca sa nu se produca incidente total nedorite), s-au lasat ademeniti de cadourile si promotiile firmelor participante.

Cu toate ca bonul, pe care trebuia sa-l prezinte orice om care dorea sa intre in posesia berii, era obligatoriu, pentru oamenii legii regula a fost schimbata,asa cum am auzit cu urechile mele din transmsiunea postului Realitatea TV.

Cand au vazut cersetorii, care nu au avut nici bonuri, nici bani ca sa-si ia o bere si-un mic, politistii au fost foarte drastici.

Cateva zeci de politisti comunitari si jandarmi bucuresteni au asigurat ordinea publica vineri in Parcul Izvor, cu ocazia petrecerii oferite de primarul sectorului Marian Vanghelie..
Ce mai stire...NU o sa mai insist asupra acestor aspecte dar o sa las la buna dv apreciere ca s ajudecati totul , asa cum doriti!
EU am sa ma retrag...
D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu