Translate

marți, 19 mai 2009

Parerea mea cea preafrumoasa

O spun cu tarie si fermitate. Suntem o tara plina de specimene ce se cred evoluate, dar la o atenta privire si lovire cu zidul realitatiii mai ca ne transformam intr-o adunatura simpatica de... prosti. Daca mai aveam nevoie de vreo dovada ca la conducerea tarii se afla atatia stilati...Haideti ca nu o sa ma innegresc si nu o sa am prejudecati assa ca... fara sa nominalizez unele fete iluminate ce ne doresc tot "binele" si ne ureaza "sa traim"...bine, mai ca nu-mi vine sa-mi iau campii, mai bine va spun si eu ce mai se intampla, intr-o traducere "marca de-a mea!"
Ministerul Abramburist al catorvar agarici sefi sau semi-agarici cu pretentii de a parea interesantzi (de fapt niste bieti papagali)...se fac ca ne-ar proteja...dAR CUM SE EXPLICA ACEASTA? sIMPLU, DIRECT! si-au marit toate finantele cu o oarecare preponderenta)DAR legal. De fapt insa, fara sa para "in afara" ei tot vor ramaneniste incompetenti,niste creaturi demne de a fi luate de mila, daca nu ar mai avea aroganta si starea lor de sine ce ii invaluie...
Dar, fara sa devin patetic nu voi mai astepta si alta confirmare deoarece nu mai am mai nimic de asteptat. Am primit-o destul de dur....
Insa , chit ca ei vor domni si vor imparati, aceasta este doar o spoiala....

Un comentariu:

  1. "Adunatura simpatica de... prosti"!
    Auzi pe tine nu te-a invatat educatoarea la scoala ca e urat sa vorbesti asa?! :))
    Cum poti sa vorbesti asa despre niste oameni care ne conduc tara! :)))))))

    RăspundețiȘtergere