Translate

luni, 21 decembrie 2009

Bradul de Craciun-o traditie sau o obligatie?



Cum va plac?
Naturali? De plastic? La ghiveci? De pus pe masă? Să nu mai ai loc de el în sufragerie?
 Sa stai cu el ca obiect de ornament sau sa ii canti (oops) sa te incanti de vederea lui?
 Afacerea e una banoasa pentru unii!




Mie au început să-mi placă brazii pe care îi găsesc aproape de casă.Nu la magazin! Ci aceia din natura!
 Anul trecut am vazut unul de la piaţă. Nu încăpea în nici o maşină. Şi asta era poanta!
 Cumparatorul va fi tepuit de 2 ori!
 O data cand il ia, a doua oara cum il va transporta!
Dialog imaginar cu cel ce cara mastodontul
 -" Of, ce obicei de a transporta mai e si asta!"
 Si cand stau sa ma gandesc, fara de brad si mirosul lui, sarbatoarea nu are farmec!Mosul nu vine oare si fara?
 " Eh lasa, l-am tarat cu grija juma de zi, mai amk putin si ajung acasa! Sa vad cum o sa-l impopotonez!"

Ca nu astept altceva mai bun decat un simbol!


Vorba aceea:
. „De ce te-ai muncit, mă, cu el nu puteai să ne aştepţi pe noi?”
Raspuns: „Ne-a făcut plăcere!”
Nu pot să nu mă abţin gandindu-ma la cel ce e nevoit sa transporte si sa se munceasca !
Intrebare finala
 „Cum vi se pare că arată?”
Raspuns aproape final
„Niţel strîmb, dar e mişto!”


 RESTUL E DOAR POVESTE! Sa vina si Mosul, asta mai lipseste!
:)

                                                                                                        Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Asta e tara...ce sa-i faci...macar spritul sfant si magic al Sarbatorilor sa fie prezent:)...Sarbatori fericite:)

    RăspundețiȘtergere