Translate

joi, 3 decembrie 2009

Parerea mea sincera

 M-am scarbit de manierele si aerele de superioritate ale "rosiilor" ce scornesc nu numai scenarii dar instiga pana la ultimele feluri de marsavii posibile!
 In aceasta campanie am detestat campania de autentica demolare, as indrazni sa spun de demonizare a PDL-ului
Si, inca ceva mai aspru zis! Cu toate ca am intrat mai abrupt  in domeniu, cu politichia, mai am (vorba poetului)  inca ceva de zis!
 Dar nu e dor...ci cam doare!
In maniera in care se deruleaza evenimentele din tara, PSD vrea sa reinstaureze dictatura comunista in Romania !
 Asa ca nu este exclus sa ascultam din nou discursuri sforaitoare ale "rosiilor" ce garanteaza sau ...(fereasca Dumnezeu) va garanta orice, numai in aparenta....
 Sa nu ne aducem aminte de parintii nostrii ce ascultau pe furis “Europa libera” sau “Vocea Americii” pentru a afla realitatile romanesti ...
 Daca nu recunoasteti, intrebati-i sau macar daca ati trait (un pic in epoca) faceti-va un scurt memento...(ca sa nu zic examen de...aducere aminte ...constiinta...

 Insa, fara sa devin mai aprins vreau sa sper si sa cred ca nu ne vom intoarce cu..20 de ani (sau si mai mult)...
 Rosii se tem si pentru ca stiu ca noi, romanii, suntem cei care ii putem “ingropa definitiv in istorie”, ei – comunistii se intilnesc prin diverse sali, feriti de ochii multimii !!!
In concluzie, singura modalitate de a scapa de ei va ramane votul! De aceea,pe 6 decembrie 2009 si eu voi vota Traian Basescu Presedinte, pentru libertate si reforma !
Voteaza si tu (dumneavoastra) oricare ai fi si ai dori altceva!!!

                                                                                          Zadkielix alias D.M

2 comentarii:

  1. De Sfantul Nicolae se va arata dreptatea lui Dumnezeu in Romania. Amin! Amin! Amin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de mult pui la inima ce se-ntampla aici. Stii, mereu a fost asa, chiar daca iti doresti sa iasa cine vrei tu cred ca se va curata doar putina mizerie ce a fost pana in momentul acela.
    Sfatul meu: nu mai scrie de politica, fara suparare.
    Pe mine nu ma intereseaza (de) cine (ne) conduce. Atat sa stiu cine e presedintele si premierul. :)) Pe bune! Daca imi vad de viata mea linistita asta nu inseamna ca tre saimi fac sange rau, sa devin trup si suflet pro sau contra unor javre idioate care au putere, fura sau mai rau- "promit, dau si fac bine" pentru noi, poporul...
    Scrie si tu despre alte subiecte. Iti spun asta, ca n-am apucat sa vorbesc cu tine pana acum despre blogul tau.
    E bine ceea ce faci, stai linistit, insa personal cred ca ar trebui sa tratezi politica si politicienii "mai subtire".
    Pupici

    RăspundețiȘtergere