Translate

luni, 21 decembrie 2009

O poezie emblematica

Va amintiti de celebrul Costantin Tanase?
Ei bine am gasit-o!
Nu e amea, e creatia unui hatru de pe internet ce istoriseste realitatea vremurilor noastre!Nu-i asa ca e o sceneta ce se potriveste cu ce-i la noi?
Iat-o:
Ne-am trezit din hibernare/Si-am strigat cat am putut/Sus Cutare! Jos Cutare!?/Si cu asta ce-am facut? *
Am dorit, cu mic, cu mare,/Si-am luptat, cum am stiut,/S-avem noua guvernare?/Si cu asta ce-am facut? *
Ca mai bine sa ne fie,/Ne-a crescut salariul brut,/Dar traim in saracie?/Si cu asta ce-am facut? *
Ia coruptia amploare,/Cum nicicand nu s-a vazut,/Scoatem totul la vanzare?/Si cu asta ce-am facut? *
Pentru-a castiga o paine,/Multi o iau de la-nceput,/Ratacesc prin tari straine?/Si cu asta ce-am facut? *
Traversam ani grei cu crize,/Leul iar a decazut,/Cresc intruna taxe-accize?/Si cu asta ce-am facut? *
Totul este ca-nainte,/De belele n-am trecut,/Se trag sforile, se minte?/Si cu asta ce-am facut? *
Se urzesc pe-ascuns vendete,/Cum nicicand nu s-a vazut,/tara-i plina de vedete?/Si cu asta ce-am facut? *
Pleaca-ai nostri, vin ai nostri!/E sloganul cunoscut,/Iarasi am votat ca prostii./Si cu asta ce-am facut?”*

Cu mii de multumiri,
Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu