Translate

luni, 28 septembrie 2009

Din batrani stiri preluate incidental

Dinimemoriale vremuri am aflat cam cum se arata omul!
Experiantele se acumuleaza cu timpul!
Nu certific eu nimic! Mai aveti ceva de is? Eu DOAR CONSTAT....
După cum ne-a obişnuit, în ultima vreme, Preşedintele Traian Băsescu îşi petrece sfârşitul de săptămână în provincie. Sărbători câmpeneşti, festivaluri, sau aniversări de oraşe, toate intră în lista de "vizite în ţară" a Preşedintelui.

Duminică a venit rândul oraşului Ştei, din judeţul Bihor să se... bucure de prezenţa lui Traian Băsescu. Preşedinte a primit o sabie, drept cadou simbolic, din partea Ioan Lucaciu, primarul din Ştei.

"Vă dăruiesc această sabie a dreptăţii ca să stârpiţi nedreptăţile din ţară", a spus primarul Lucaciu.

Însă când a vrut să arate mulţimii ineditul cadou, Preşedintele a întâmpinat o problemă. Sabia nu se dădea scoasă din panoplie fiindcă fusese adusă cu suport cu tot.

"Păi şi atunci, eu cum s-o scot?" - a întrebat nedumerit Băsescu.

Incidentul, care a stârnit hazul publicului, a fost imediat remediat de primar, care i-a dezlegat Preşedintelui, într-un final, "sabia dreptăţii".

Traian Băsescu le-a mulţumit locuitorilor din Ştei pentru primire şi pentru invitaţie şi le-a dorit să se reîntâlnească sănătoşi şi la anul.

La invitaţia prefectului de Bihor, Gavrilă Ghilea, preşedintele Traian Băsescu a fost prezent duminică la Oradea şi la zilele oraşelor Marghita şi Ştei.

SI NU E SNOAVA POPULARA!
E mai CEVA!Parca e preluata ...DIN BATRANI!
APOTEOTIC INCHEI CU aceasta declaratie (made by "dear president"):
"Am sa va iau o piatra de pe inima cu privire la problema prostitutiei. Si eu sunt crestin-ortodox, dar nu pot sa ascund niste realitati..."

Personal, nu mai am nici un fel de comentariu...
Dumneavoastra?

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu