Translate

duminică, 6 septembrie 2009

Imaginea omului-cate ceva

Intr-o duminica relaxanta, citind ceva in legatura cu pregatirea neuro-lingvistica, am selectat ceva ce mi-a atras atentia intr-un mod cu totul si cu totul deosebit!
De fapt intrebarea este nu ce am vrea sau ce este NLP, ci cam cine suntem noi?
Da, de catva timp, aceasta lume fierbe de-a binelea, inconjurata de atatea si atatea chestii ce o fac sa devina si mai turbulenta: razboaie, crize economice, lovituri de stat, someri, saracie etc cat si grandomanie si lux intregesc intru catva acest Pamant atat de plin de...cerinte!
Cine sunt de fapt: ceea ce cred despre mine sau ce arăt?
Aceasta intrebare o are fiecare , insa un posibil raspuns mi l-am formulat, cat de cat!
De fapt, numele , ca si imaginea se castiga cu trecerea timpului!

Imaginea pe care o avem despre noi înşine şi aceea pe care o arătăm celorlalţi nu coincid în mod necesar. Aceasta este sursa multor probleme. Cu o aparenţă frumoasă, dacă eşti bun actor, poţi crea o iluzie pentru un timp; însă aceasta nu va dura, deoarece conflictul interior va fi perceptibil în exterior.
Având o imagine bună de sine, îţi vei creşte considerabil şansele de a duce la bun sfârşit proiectele. În caz de eşec ea te protejează de orice descurajare excesivă şi îţi permite să o iei de la capăt cu forţa experienţei…Cel ce nu se preţuieşte pe sine, nu poate spera să fie stimat de ceilalţi.
Cu speranta ca nu v-am plictisit, promit sa revin cu acest gen de postari si cu subiecte din ce in ce mai interesante!

Zadkielix alias D.M

2 comentarii:

  1. Pe mine unul nu cred ca vei reusi sa ma plictisesti prea curand, pentru ca subiectele tale sunt foarte bine alese, iar ideile si modul de expunere nu fac decat sa arate eul din umbra fiecarui articol, de altfel plin de invataminte si mesaje pentru cei ce sunt capabili si receptivi a le intelege...
    Despre subiectul acesta, eu pot sa zic ca ai punctat foarte bine ideile principale ale sinelui...si eu am tot scris si voi mai scrie in continuare si voi promova regasirea fiecaruia dintre noi, pentru ca sunt satul de aceasta tara plina de copii, masti si facaturi...dincolo de acestea, suntem fiecare dintre noi, trebuie doar sa ne descoperim si sa nu uitam cine suntem cu adevarat...acest lucru conteaza foarte mult:)
    P.S.: Abia astept sa iti citesc urmatoarele postari legate atat de acest subiect, cat si de cele pe care le consideri tu a fi bune de publicat:)...mult respect si toate cele bune:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte corect tot ce ai scris.
    Daca avem o parere proasta despre noi insine, acest lucru va se va simti pentru cei din jur.
    La fel si cu ideea de a ne da altfel decat suntem.
    Toti facem asta la un moment dat sau altul, poate chiar fara sa ne dam seama.
    Cum am mai spus, toti suntem ipocriti la un moment dat!

    RăspundețiȘtergere