Translate

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Impresii de dupa Revelion

Trecerea dintre ani a fost un adevarat eveniment! Si nu ma refer la modul , ci mai ales la caitatea celor ce i-am avut prin preajma! Si sa nu va inchipuiti c a fost ceva de genul-"venit-sarbatorit-trecut-plecat-ciocnit-urat-" etc
Asa, cu timp si fara de viteza, totul a fost chiar in regula!
Asa mi s-a parut.
Poate ca am...mai imbatranit cu un an!
Sau poate ca nu numai Bucurestiul e de vina...

Un revelion frumos, alaturi de cei dragi!
Intampinat-am anul nou 2010
Si multumesc Lui Dumnezeu ca am avut prte si am petrecut in rasete, muzica, bautura din destul!
Acum, sa nu credeti ca a fost o intrecere bachica, un test e "cat anume" sau " Moarte Ficatului!"
Nu a fost o disciplina a unei olimpiade! Momentele cu adevarat frumoase par atemporale!


La Multi Ani 2010!

Ar trebui sa va bucuram de toate lucrurile.Si mai ales sa vedem, cat mai exista sanse, si jumatatea plina a paharului!
;)

La Multi Ani, inca o data!
Si as mai avea inca o urare.
De viata lunga, sanatae si implinirea tutror dorintelor!

Tuturor celor ce poarta numele Sfantului Vasile!

UN AN Nou 2010 deosebit!
Zadkielix alias D.M

2 comentarii:

  1. Fiecare moment are farmecul si unicitatea lui Zadkielix:)...sau cel putin asta e pararea mea:)...toate cele bune si un an impodobit cu impliniri:)

    RăspundețiȘtergere
  2. eh...desi am intarziat a venit momentul sa-mi cer scuze pentru intarziere si sa va urez toate cele bune...
    Sa rasturnati pe blog cat mai multe articole!
    Sanatate,un strop mai mare de noroc,impliniri,fericire alaturi de cei dragi...tot ce ureaza toti...poate au mai multa putere urarile...
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere