Translate

miercuri, 10 iunie 2009

S-a Terminat si Campionatul asta...

Mda... S-a terminat si aceasta editie "tulbure" si destul de antrenanta de Campionat...Ce mai...A fost un adevarat regal...Daca srtau si rememorez numai acele spumoase (ca sa nu spun si sa scriu "pline de spume" chestiuni) in care mai marii nostrii, ai acestui fotbal s-au tot scaldat!
Unirea Urziceni - oechipa cu mutla ambitie si personalitate (aduse de un profesionist ca Dan Petrescu) a meritat acest titlu, tot asa cum o echipa "cu pretentzii" ca Dinamo, ce se vrea "unica" si e sustinuta de banii, influente) a avut un sezon competitional bazat pe atatea bufeuri...
Sa nu spun nsi de "iubirea ros-albastra"...ce a clacat atat pe plan psihic cat si competitional, in sensul ca multitudinea de antrenori si jucatori sud-americani "adusi cu surle si trambite" au dezamagit profund...
Poate ca asa ceva sunt si se cladesc "marile" echipe pe sistemul...buruiana.

Mie imi trec o gramada de idei prin cap, mai ales atunci cand n-am nici o idee despre ce vreau sa scriu.Nu va prostesc asa pe fata... E doar o poveste trista care nu stiu nici daca va prinde si nici daca nu va prinde. Dar s-o iau cu binisorul.Fotbalul e o afacere murdara...
E plin de oameni mici si obscuri...cu sete de norietate si avizi dupa imbogatiri spectaculoase...
Mai mult nu vreau sa rasucesc cutitul in rana...Nu are rost sa dezvolt acest subiect...

Mie imi place fotbalul. Mi-a placut de copil sa tin cu Steaua Bucuresti...Nu stiu daca a fost "dragoste la prima vedere", insa jocul incantator al "vitezistilor" era o oncantare...
Acum, poate sunt destul de critic, lucru ce nu imi stra in fire...
Revenind, am trait destul de incordat aceasta ...mini-performanta de a accede "in ceasul al 12-lea ceas"...in Europa LEAGUE..
U MAI COMENTEZ DACA AR FI MERITAT SAU NU...
Insa m-am aratat bucuros pentru aceasta calificare in extremis ...de pe locul 6 si ...la jocul rezultatelor!
Pana data viitoare, fara a fi fanatic...doresc doar acel spirit din anii 80-90...pe stadioane, ca in zilele noastre aceste notiuni sunt uitate de aproape toata lumea...Nu exista decat acea ura de a avea si de a fi impotriva rivalilor...
Trist...
Zadkielizx alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu