Translate

joi, 11 iunie 2009

DEEA Episodul 3


Savureaza aceasta postare, Deea!
Am descoperit cu fiecare zi, cu fiecare cuvant o zeita, un suflet cu adevarat mare care m-a "scanat", m-a citit si mi-a iertat micile neghiobii
Intr-adevar,nu voi trage concluzii din ceea ce unii considera ca este "pierdere de timp:, insa tu,DEEA fara sa ma insel siu fara sa am inchipuiri si fara sa elimin cuvantul "poate" , cu cea mai aleasa intentzie itzi daruiesc asa, virtual un buchet de flori, de trandafiri rosii.

Fericirea este mai placuta cand se lasa mult asteptata.Asta este poate si acel motiv ce tu, mult mai asezata, mai matura decat mine un nerabdator, incerci sa ma educi...
Insa cunosc ca nu suntem niciodata nici atat de fericiti si nici atat de nefericiti pe cat ne imaginam.
De ce? E simplu...Ce l mai mare obstacol in calea fericirii este de a ne astepta la o fericire prea mare.
Insa asa cum ti-am declarat pe ultima suta metrii, esti lucrul cel mai frumos ce mi s-a intamplat in ultima perioada...
Si asta o spun si o afirm cu acea tarie cu care cunosc unele lucruri ce le am bine fixate...(care or fi alea....:)) )

Insa,daca n-as vrea decat sa fiu fericit, aceasta ar fi usor de realizat, dar vreau sa fiu mai fericiti decat ceilalti, si asta este aproape intotdeauna greu, pentru ca ii credem pe ceilalti mai fericiti decat sunt...
DEEA, poate ca nu este atat de mic lucru ce anume se intampla in interiorul meu dar, fara sa ma abat de la ideea principala sper ca placerea de a dialoga ore intregi sa devina realitate, adica din aceste fiinte automatizate sa incercam sa devenim ...OAMENI.
CUNOSC DE ASEMENEA ca placerea se poate sprijini pe iluzie, fericirea insa se bazeaza pe realitate.


Insa, acum aici, DEEA te invit, chiar indraznesc si te provoc sa mi raspunzi la o simpla intrebare...
Cum vrei sa intelegi cuvantul fericire, daca vei avea de ales ca trebuie sa-l intelegi ca o rasplata?
Si tine seama ca nu sunt eu cea mai importanta veriga sau ceea ce ar tine in centru, dar sunt acea persoabna ce ar face posibilul sa ma apropii de sufletul tau, nu ca un hot ci asa ca un "printz" ce ar avea numai de castigat...
Stii bineca toate ar avea o finalitate si nu ar fi vesnice ,absolut toate ca avand scop...

Zadkielix alais D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu