Translate

joi, 25 iunie 2009

Impresii din Iasi

Iasi sau capitala ificiala a Moldovei respira un aer vechi,incarcat cu multa prospetime, miros de flori de tei si extrem de multa bunavointa in care se poate citi acea "DOLCE VITA" PE CARE ROMANUL DE RAND (CU ATAT MAI PUTIN BUCURESTEANUL ) nu ESTE OBISNUIT!
In fine, mini-excursia mi-a priit in sensulk ca am avut timp atat de vizitat , de luat pulsul unor atractii, muzee si locuri cu adevrat idilice (parca vorbesc de un altfel de rOMANIE) CAT SI DE cantat impreuna cu o colega...
pe aceasta cale, multumesc atat ei cat mai ales domnului Catalin, sotul ei ce s-a purta mai mult decat amabil cu mine....Poate ca am fost coplesit de atentie, de buna-vointa si de acea stare de bine, de empatie cu care (tre sa recunosc) NU prea am intalnit-o de ceva vreme!
Senzatiile mele amestecate, atipice pentru "priza" cu care m-am obisnuit m-au facut sa am intreb de ce unii se pot bucura cu adevarat de viata, aproape lancezind, traind parca intr-o alta epoca...
Acum sa nu va inchipuiti ca Iasi-ul seamana diferit sau e desprins dintr-o alta galaxie...Vorba aceea, una din cetatile de "scaun" ale vechii provincii istorice Moldova rezida prin originalitate, frumusete si acel aer cu adevarat boem ce (recunosc) ca nici in orasul meu natal- Constanta NU-L POT REGASI!
In alta ordine de idei,promit sa ma intorc candva(cu conditia sa stau tot asa de putin), nu de alta dar sa ...nu-mi ies din forma de a fi in alerta!!!
Ca doar, stiti ca sunt un tip de baiat ce cauta provocarea si nu-i prea place sa stea fara de teeaba... ACUM SI AICI VOI CAUTA SA MA DEZBAR DE...incetineala proverbiala moldoveneasca...
" C-sai port pi la noi..."
Zadkielix alias D.M

2 comentarii:

  1. Ce pot sda spun despre tine...Esti tu un pic mai rapid si agitat pentru acel gen de oras...
    Ma bucur ca ti-ai dat seama si tu de asta...Nu de alta, dar sa nu ti se mai repete ca esti "in priza"..Imi place de tine ca esti sincer!
    :)) ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. m-ai mfacut curioasa! vreau si eu sa vizitez dulcele targ al Iesilor...

    RăspundețiȘtergere