Translate

sâmbătă, 20 iunie 2009

DEEA Episodul 15

... daca as fi eu un munte si tu mare , fara sa exagerez m-as ruga sa ma apropii de tine!
...daca tu esti atat de departe ,nimeni, nimic si nici un fel de bariera nu ma vor impiedica sa te caut si sa te gasesc,zana mea cea buna!
....daca tu esti calauza ,ea cea buna, acel suflet bun ce tine la mine, nu o sa te parasesc pentru nimeni, pentru nimic!
....daca tu esti acea fiinta ce mi-esti incredintata de Divinitate,cu aceeasu rugaciune fierbinte catre Creatorul a toate ca m-a fericit!!
...Si cunosc ca va veni si acel timp cand toate acestea vor fu REALA SI cuvantul "daca" nu va mai avea rost nici sa-l scriu si nicu sa-l pronunt.
Scumpete mi-este dor de tine, dar tocmai aceasta stare imi da prilejul sa tin si sa te doresc si sa te venerez din ce in ce mai mult!

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu