Translate

vineri, 26 iunie 2009

Despre bani si relatii

Se spune ca esti CINEVA cand ai relatii, cand epatezi sau cand ai prieteni care pot sa te scoata si din cele mai penibile situatii!
Primul impuls ce il am atunci cand primesc sau cand dau (de) bani, e să poti demonstra asa deodata chestia asta tuturor. Începi cu tot felul de fite, de arogante si de alte accesorii ca si haine, maşini tari, ceasuri, bijuterii şi sfîrşeşti cu poveşti din vacanţe exotice.
După ce te învîrţi o vreme printre oameni care au bani de pe vremea cînd (daca stau si ma gandesc la Ivan Turbinca cu a lui chipiu facea furori era bebeluş...) ai sa ramai un pic mirat!!!
Nu-i asa ca , in acest sezon mai-mai ca începi să simţiţi duhoarea penibilului unora care se cred "speciali" ce deturneaza sume ca si cum ar fi simple hartii ce le-ar merita,cu mentiunea "legal!" Ridzi si altzii sau @Co au facut ceea ce au vrut!!!
Observati că mai tot ce aveam (falsa) impresie că e tot ce e scump şi bătător la ochi e chiar vulgar şi cheap în diverse situatii?
Cu DURERE IN SUFLET SI CU ACEA TRISTETE DE "RUPERE" A inimilor pitipoancelor si borfasilor de "bani gata" am sa le dedic cate ceva...
Sau cum anume vi se pare "prietenii" mei? Daca stiati, am impresia ca cea mai fitza este tocmai smecheria (sau manevra) prin care ii convingi pe ceilalti ca fitzele nu sunt bune doar ca sa ramana fitzele tale
Ai renunţa la etichete , blazoane logo-uri şi etichete vizibile şi înveţi dulcea savoare a subtilului? Nu cred...
Din 200 incoace, totul e o competitie! Afli că în loc de bluza pe care scrie VERSACE, ar trebui să ai un tricou simplu alb, ieftin, din care să reiasă, maxim, un diamant la gît sau pe deget.
eXAGEREZ COCALARILOR?
sAU DUDUILOR SILICONATE CE (URATE SAU STRAMBE, VIRGINE SAU NU...) cum va imbracatzi asa de penibil si de vaporos ca sa va ...etalati formele destul de sterse sau proeminnte(cu scop de a rani si altii in fel de fel de complicatzii)
Imi voi incheia aici acest "of" de al meu cu speranta ca , mai devreme sau mai tarziu cineva ma bva intelege...
Pana atunci astept, asa in penumbra, in acest anonimat ce imi da aceasta indrazneala fantastica de a observa si de a spune DIRECT si TRANSANT despre toate si toti...
Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu