Translate

miercuri, 17 februarie 2010

Deseurile PSD-ului

   ..................................................................................................................................
Deseurile PSD-ului

Varianta Marean Vanghelie confesandu-se....



Asculta mai multe audio Politica


 Nu comentez limbajul.....E ...academic, nu gluma!!!
 Vai de el...

 Insa, cu voia dvs. am sa reproduc, in scris "deseul" acesta...
 Nu ca sa il luati in considerare, ci ca sa va "trezeasca" admiratia si respectul fatza de acest faraon, shpagar si neasemuit baron PSD , cu apucaturi de golan!!!!

 ""Sunt niste lepre nenorocite, ma... Tu crezi ca sunt indragostit de Geoana? Ce-i gagica? Da-l in p**a mea, ca are o gramada de defecte, dar e vorba de cand te uiti tu in oglinda dimineata, intelegi? Cum ma, zic una si ma zic, aoleu, voi sunteti mai tari si sunt maine cu voi? Eu am fost pe bulevard vagabond, astia au stat la facultate si nu au invatat nimic, da-i dracu' de idioti. Pe cuvantul meu de onoare ca nu au invatat nici principiile elementare de bun simt. Nimic nu au in ei, niste lepre! Astia isi vand nevestele, ca sa le dai o functie isi da nevestele..."

Vanghelie este un nimeni. Am impresia ca locul lui ar fi prin Cartierul Rahova!
 Nu are ce cuta o asemenea fiinta in functii de conducere, de raspundere!
 Si sper ca v-am convins!
 Mai vizitez Capitala din cand in cand...
 Cum sa va spun?
 Sectorul 5 este un dezastru din toate punctele de vedere. El nu este in stare sa fac ceva, pentru sector, pentru PSD nici atata. Imi doresc sa am inelul Arabelei, sa pot sa il asez pe Marean acolo unde ii este locul.
 Iar, pe final as da si o mini-solutie!
 Evident nu in eter, ci pe jos....
 Jos cu PSD-ul ce are nevoie de  diplomati. Dar, intr-un fel e maI BINE!
 Pe viitor le urez sa fie condus astfel  de un om destept ca " Almanah"!!!
 Ca, vorba aceea...." de furat se fura oricum."



Seamana cei doi prieteni....


                                  Zadkielix alias D.M
 

2 comentarii:

  1. Vanghelie asta incepe sa imi devina simpatic, pe cuvant!
    L-as vrea alaturi de Mazare, amandoi sa conduca PSD,
    Cred ca ar fi un cuplu…ucigator! La propriu!
    A, si sa nu il uitam pe mardeiasul Ponta.
    Tripleta de aur care va duce PSD in abisuri nebanuite. Imunde.
    Am rezervat, numai pentru ei, un jacuzzi special cu catran din cel mai fim. Importat din Iran.
    Si nu vor sta la rand! Pe onoarea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain articol!
    Mai am ceva de zis!
    Nu-s Anonymus!
    insa,numai e nicio speranta pentru tara asta, pentru mine vanghelie este un zero, iar daca psd continua cu astfel de oameni nu-l voi vota in veci!!!
    pe cuvantul meu!!!

    RăspundețiȘtergere