Translate

luni, 4 mai 2009

Ceva fain- Ultima experienta in natura si cu natura

Primavara este anotimpul in care natura prinde viata si fiecare clipa petrecuta in aer liber asigura un alt tonus...ceva mai ridicat. Asa s-a intamplat si mai..deunazi!Nu credeam ca imi voi incarca astfel bateriile si voi putea trata mai calm si relaxat orice problema.

Pentru ca intreg organismul sa simta trezirea la viata a naturii,a trebuit sa las "jungla de betoane" a Bucurestiului si sa descop[ar minunea din Campina, unde am si prestat un recital de vioara solo ce s-a bucurat de succes.Nu imi vine decat sa sper ca acesta nu va fi ultimul prilej de a redescoperi natut\ra, viata fara stress sau prilejul de a observa cat de minunate sunt lucrurile exterioare noua. Nu de alta dar , fara sa vreau am inceput sa ma bucur de primavara.


Am incearcat si mi=a reusit pe deplin atunci cand m-am oprit intr-o padure, fara sa ma mai gandesc la problemele mele zilnice. Pentru cateva clipe,m-am indepartat de aglomeratia din oras, criza financiara sau asa-zisele "probleme" cu sau iz de sentiment...
Nu stiu cum sunt altii insa e o binecuvantare de a sta pur si simplu sia asculta ce este in jurul meu, fara sa scot niciun cuvant. M-am relaxa imediat si am stiut ca am facut cea mai buna alegere atunci cand am stiut si am dat curs invitatiei de a concerta in Campina!

Pot privi in jurul meu. Am vazut o alta lume, a necuvantatoarelor, la fel de agitata ca a noastra, dar la o scara mai mica.

Am incearcat, fara a reusi sa ma bucur de liniste, de acel sentiment de implinire, tot asa cum era evocat de inaintasii nostrii.."vesnicia s-a nascut la tara!"

Dupa o astfel de zi, am realizat ca mai toateplanurile pe care le-am facut au fost realizate cu real succes, in timp ce toate incercarile sau oboseala au disparut instant iar prietenii s-au dovedit un real sprijin si, pe aceasta cale le multumesc si le promit ca niciodata nu o sa le insel asteptarile si imi iau angajamentul sa le pot intoarce serviciile!
Pot sa ma declar fericit, multumit de situatie dar in acelasi timp constient de tot ceea ce mai am in continuare de sus la un bun sfarsit!
D.M

Un comentariu:

  1. Te las pe tine sa hotarasti cine a castigat provocarea, sau "micul pariu", cum mi-a placut sa ii spun... :)

    RăspundețiȘtergere