Translate

marți, 5 mai 2009

Stiri inveselite

Din Lumea larga am aflat ceva nemaipomenit
Estonienii isi fac incalzirea pentru alegerile europarlamentare din iunie votand pe un site in care sunt pusi sa aleaga, printre altele, intre... un hamburger singuratic si un tiramisu.
Fictiunea mea
Pai , adac se utiliza aici prin aceste plaiuri mioritice asa ceva, zau ca nu mai imi venea sa cred ca ar exista atatzia flamanzi... Doar se delectau ei cu o ciorba de burta si aveau in ochi traditionala mamaligutza , in timp ce "apa" era doar servita cu ...halba...
Cred ac fiecare, daca nu intinerea, macar se indestula numai privindu-le....
Totusi, inainte sa inchei aceasta mica informare, oare cum ne-am fi saturat, daca pana si omul simplu ajungea la aceasta performanta, in care creierul trimite impulsuri stomacului prin intermediul imaginilor, fara a-i provoca si alte "neplacute" si indelungi "plouari in...gura?"
Daca v-am trezit apetitul, va rog frumos sa ma iertati... Sau macar sa incercati sa ma absolviti de aceasta impietate...
Daca insa printre toate aceste "specialitati",s-ar fi introdus si o prezenta agreabila (nicidecum Politicianul roman sau "Moartea invacanya cu coasa") ci chiar , fara sa dau in alte pacate, niste fete de ingeri si zane ce ar asigura o stare de spirit extraordinara....
Daca pana si dragalasele zeite din olmp,in timpul ospetelor erau...imbiate de zei si semi-zei (atentie nu vreau sa denaturez sensul cuvintelor), DE ce anume, omul secolului XXI sa nu dispuna de ceva similar sau cel putin apropiat...?\
Ca doar nu am involuat....iar apetitul ar creste , atat la mancat cat si la cantitatea de travaliu, stiind ca te asteapta o prezenta feminina ce te imbie si itzi ureaza "pofta buna"...fara a consuma decat privitul....

Un comentariu:

  1. Daca mie mi-ai facut pofta de tiramisu, ce sa spunem de saracii oamenii aia care trebuie sa mai vada si poze?

    Si nu oricine poate avea ingerasi pazitori si zane pentru stari de spirit! Ti-am mai spus: efectul de turma nu se aplica pentru toata lumea!

    RăspundețiȘtergere