Translate

sâmbătă, 17 octombrie 2009

Ceainaria C'arthe

Un loc cu totul si cu totul deosebit ! Nu credeam ca Bucurestiul poate sa ...adaposteasca asemenea locuri.
Nu -mi inchipuiam ca suntem capabili sa vorbim cu blandete, cu iubire si intelegere, atat oamenilor cee ii stim cat si pe cei ce ii cunoastem de foarte putina vreme.
Daca stim ce vrem si ce dorim, ocaziile se inmultesc, in sensul ca totul pare cu adevarat mai bun!
Oamenii sunt capabili de orice!Binecuvantarea Providentei ce uneori o percepem, uneori nu am resimtit-o si in superba zi de sambata, in acest loc feeric din Bucuresti, unde m-am simtit minunat!
UN LUCRU ESTE CERT! DE FOARTE MULT TIMP, UN ASEMENEA LOC (de a sta, de a lectura carti, de a canta , de a savura ceaiuri de o excelenta calitate) NU AM MAI AVUT PARTE!
Si astfel s-a intamplat! Ceva cu adevarat aparte!

Fiecare cuvant poate construi, inalta, vindeca, alina. Elementele primordiale( pamant, apa, aer, foc) regasite in natura cat si in cartile de limba franceza, cat si o muzica deosebita au creat acea ambianta "de vis!"
Pe final, fara nici un fel de retinere multumesc celor ce mi-au recomandat acest loc si sper la colaborarile artistice viitoare (ce se anunta destul de interesante, promitatoare!)
Pana una alta, sa auzim numai si numai de bine!
Zadkielix alias D.M

4 comentarii:

  1. Abia astept sa trec si eu pe aici! De savurat ceai, savurez acasa, insa cu prezentarea pe care ai relatat-o m-ai facut sa imi doresc sa ajung mai repede la Buc.
    Ms pt ceai! "Prietenii stiu de ce!":))
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic nu este mai bun decat o ceasca cu ceai. Ai dreptate! Insa nu orice fel de ceai...
    Esti bun sa faci reclama la produse care mai de care, insa aici esti fenomenal!
    M-ai facut curios...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum adica n-ai mai avut parte?
    Ai uitat de serile de poezie? Ai uitat de tot?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ai gasit o asemenea locatie:...ne-ar trebui la fiecare dintre noi vreo 2-3;))...cred ca alta ar fi pofta de viata si starea se spirit:)...foarte frumos articolul:)

    RăspundețiȘtergere