Translate

vineri, 3 iulie 2009

DEEA Episodul 29


Draga si scumpa Deea. Am considerat si mi-a placut enorm urmatorul fragment ce il voi lasa mai jos...Nu de alta, dar intre ceea ce se expune si relatia noastra(asa frumoasa cum este si persoana ta) se pot face multe si ingenioase paralele.

"Avem timp pentru toate
Nu e timp doar pentru putina tandrete
Cand sa facem si asta murim [...]
Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasc
Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita
Restul ... depinde de ceilalti[...]
Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta
Iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata[...]
Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata
Ci PE CINE ai[...]
Am invatat ca sunt oameni care te iubesc
Dar nu stiu s-o arate[...]
Am invatat ca daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu
Nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul[...]
Am invatat sa iubesc
Ca sa pot sa fiu iubit". (Ocravian Paler - Avem timp)

Cu cele mai alese si nobile ganduri,
Al tau iubit Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu