Translate

duminică, 5 iulie 2009

DEEA Episodul 31

O minune ca tine asa cum te imaginez,fara nici un fel de rid, care stie o multime de povesti dar nu tine neaparat sa le spuna mie, e de-a dreptul o comoara!
Si cum asa itzi spun DEEA, cred ca am dat peste acest subiect,in aceste ceasuri devreme ale diminetii, departe de tulburarea zilei (nu ca as fi dormit mai mult de 13 ore) gandindu-ma la tine!!
De abia astept sa-mi transformi ce anume ai vrea sa-mi dezvalui, asa incet si subtil, celui care vrea sa afle si sa te citeasca, ca mine, pe de-antregul si nu doar printre randuri..
Scumpo, am simtit nevoia sa scriu aceste randuri deoarece mi-ai lipsit!Te voi lasa cu ganduri adevarate, bune pe tine mandro ,dar plina de prospetime si de iubire si dornica sa ma accepti si sa maierti de ti-am gresit cu ceva...Si cunosc ca de-abia astept sa mi sopteasti cate ceva...
Te iubesc scumpo!!!

Zadkielix alias D.M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu