Translate

sâmbătă, 11 iulie 2009

Impresii din mers

Litoralul colcăie.
La "bariera lui Mazăre" e coadă, bara alb-portocalie nici nu mai are timp să se lase în jos. La o fina estimare ochiometrică îmi dau seama că majoritatea maşinilor au număr de Bucureşti. Mai aşteptăm oare provincia?
Nici nu ma intereseaza...De altfel e mai placut sa mergi pe jos sau chiar sa faci "blat-ul" cu autobuzul. Adrenali9na e garantata!
Ca să găseşti drumul cel mai scurt, nu îmi trebuie nervi tari,ci doar un pic de fler.
Chiar şi dis de dimineaţă,daca sunt matinal(promit sa fiu...de saptamana viitoare) trebuie să evit a face turul staţiunii...De ce?
Fiecare e unic doar! Mi-e mai bine sa merg cu abatere pe fiecare alee de intrare la hoteluri, să survolez imaginea din spatele fiecărui boschet şi să cunosc vreo trei-patru locuri in care pot bate linistit mingea, aia care nu mai e ..."teleghidata".
Am remarcat, ca si anii trecuti ca doar "zelosii" nu se ascund! Ei nu renunta niciodata! Doar e "land-ul" lui Mazare unde am...descins si nimerit. "Caracatiţele" de la roată (altă marcă înregistrată Radu Mazăre) pe unii, mai "cu banul"...gros nu-i impresionează. Asa se explica...Câţiva proprietari de SUV-uri, obişnuiţi probabil să se facă loc peste tot pe unde trec ei, şi-au lăsat sufrageriile pe roţi unde-au nimerit
Dar, parca nu s-a schimbat nimic...Nisipul e fin, plaja mai ingusta, aerul de vedetism prezent,dorinta de a "te face" a tuturor omniprezenta, soare cat cuprinde si multe ispite...
DA, REVENIND LA CAPITOLUL ISPITE...ele sunt din ce in ce mai "pe fata", nicidecum stilate, in sensul ca au sezloange incchiriate, plaje (identic) private si multe impresii si fite...
Nu as fi scris acestea, daca nu as fi remarcat,ceea ce se stie de fapt...
Sunt constantean,poate mai constantean decat altii, insa pana si palmierii s-au trecut...
Litoralul romanesc E SIMILAR DEFINITIEI conform caruia preturile mari, nesimtirea, servicii de proasta calitate si un soi de "asta avem,asta oferim" se imbina...
Aceasta a fost de fapt prima mea ...descindere prin Mamaia...Sa nu credeti ca a fost ceva usor...Nicidecum
Dar, niciodata nu mi s-a parut apa mai calda, mai buna...pana nu am inotat(cu precautie) ...
In rest va urez sa aveti parte de distractie la maxim!
Zadkielix alias D.M

Un comentariu: