Translate

luni, 6 iulie 2009

Federer l-a invins pe bravul Roddick si a castigat Wimbledon-ul

Roger Federer a castigat duminica, pentru a sasea oara in cariera, turneul de Mare Slem de la Wimbledon.

Tenismenul elvetian, care acum a trecut pe primul loc in clasamentul ATP, l-a invins in finala pe americanul Andy Roddick.

"Fedex" s-a impus in cinci seturi, cu 5-7, 7-6, 7-6, 3-6, 16-14, la capatul unui joc ce a durat patru ore si 16 minute.

"Vreau sa le multumesc tuturor spectatorilor. Federer merita tot ce castiga. Am incercat sa-l opresc, dar n-am putut. Imi cer scuze, Pete (n.r. Sampras). Tot sper ca voi castiga odata acest trofeu", a spus Roddick, cu ochii in lacrimi.

De partea cealalta, Federer a declarat: "A fost un meci nebun, cu Roddick practicand un joc incredibil. E fantastic ca am castigat pentru a 6-a oara."

Scorul infruntarilor directe dintre Roger Federer si Andy Roddick a devenit acum 19-2 in favoarea elvetianului.

A fost pentru a treia oara cand cei doi s-au intalnit in finala de la Wimbledon, de fiecare data castig de cauza avand Federer.

Cu acest succes, Federer l-a depasit pe Sampras in topul tenismenilor cu cele mai multe trofee de Mare Slem castigare. Acum, elvetianul are 15, in timp ce americanul ramane cu 14.
Bravo Federer !
Am tinut cu Roger Federer pentru ca este,pe langa favoitul meu 9nascut in aceeasi zi ca si urioara mea cea mai amre-Emy Maria 8 august) cat si reprezinta o adevarata valoare, pentru ca merita prin atitudine sa castige. Azi nu a fost in cea mai buna zi a sa dar s-a impus. La ceremonie a dat dovada de asemenea de un bun simt si de un autentic fair play si conteaza si asta enorm de mult...

Zadkielix alias D.M

Un comentariu:

  1. Citind acum, imi dau seama ce meci mare si interesant am ratat...asta e...ma gandeam ca o sa fie un meci strans, dar chiar pana la 16-14 nu m-am gandit

    RăspundețiȘtergere